مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: ‌رسانه های مجازی فرصتی برای ارزش های اسلامی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت:‌موضع ما باید به شبکه های اجتماعی با رویکردی واقع بینانه باشد. امروز نزدیک به یک و نیم میلیارد عضو در شبکه اجتماعی فیس بوک مشارکت دارند، می توانیم از آن به عنوان یک فرصت جهت معرفی و صدور ارزشهای اسلامی و دینی مان بهره برداری کنیم.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت:‌موضع ما باید به شبکه های اجتماعی با رویکردی واقع بینانه باشد. امروز نزدیک به یک و نیم میلیارد عضو در شبکه اجتماعی فیس بوک مشارکت دارند، می توانیم از آن به عنوان یک فرصت جهت معرفی و صدور ارزشهای اسلامی و دینی مان بهره برداری کنیم.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا مهدوی شاهرودی در جلسه روابط عمومی های ادارات ملارد، ‌ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام غدیرخم ،غدیر را به تعبیر امام صاق (ع) بزرگترین عید و شناسنامه شیعیان عنوان کرد و افزود:‌غدیر پایه و سرمایه هویتی مااست وآرزومندیم  در این شهرستان نیز شاهد بزرگداشت این رویداد تاریخی به نحو مطلوب باشیم. نباید به غدیر به عنوان یک روز تعطیل در تقویم نگاه کرد، غدیر باید در همه شئون زندگی ما واردشود.

مهدوی شاهرودی در ادامه افزود:امروز عصر ارتباطات است و مهمترین نمود آن  فراگیری رسانه های ارتباطی و گستردگی رسانه های اجتماعی مجازی است که در طول 10 سال گذشته شاهد چنین تحولی نبودیم.

وی با اشاره به نقش رسانه های ارتباطی در زندگی امروز متذکر شد:‌ رسانه های مجازی تمام زندگی ما را تحت تاثیر قرارداده اند و ما آن تحولات را در تراکنش های بانکی و غیره شاهدیم، این موضوع  نشان دهنده این است که عصر ما وارد مرحله جدیدی شده که هم به عنوان تهدید و هم فرصت می توان به نقش رسانه های مجازی نگاه کرد.

مهدوی شاهرودی گفت:اگر امروز ما منفعلانه در مقابل این مقوله قرار بگیریم این ابزارمی تواند به عنوان وجه مهلک قمدادشود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران،‌ بااشاره به اینکه شبکه های اجتماعی بسیار گسترده مانند فیس بوک و تویتر و غیره فعالیت می کنند گفت: موضع  ما باید با رویکردی واقع بینانه باشد، امروزنزدیک به یک و نیم میلیارد عضو در شبکه اجتماعی فیس بوک مشارکت دارند، می توانیم از آن  به عنوان یک فرصت  جهت معرفی و صدور ارزشهای اسلامی و دینی مان بهره برداری کرده ودر پیشبرد اهداف دولت در این راستا قدم برداریم.

وی افزود:‌ در طول یکسال فعالیت که در مجموعه استانداری داریم چشم اندازهایی را در راستای سیاست های راهبردی برای روابط عمومی ها برنامه ریزی کرده ایم که از مهمترین اهداف آن؛حذف مدیریت جزیره ای در این بخش ،شناساندن توانمندی های استان تهران و شهرستان های آن،بالا بردن کیفی نقش روابط عمومی ها در 16 حوزه اداری در سطح استان تهران،که در این زمینه جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها منشوری را در شورای هماهنگی استان تهران آماده کردیم تا با شناخت توانمندی ها و پتانسیل های موجود بتوانیم با آموزش و هدف گذاری دقیق به  چشم انداز واقعی دست پیدا کنیم .