شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| مدیرکل روابطعمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با اشاره به ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه روابط عمومی گفت: جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی تقویت می شود.
آیت قیصربیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تاکید استاندار ایلام بر پاسخگویی مدیران نسبت به افکار عمومی و رسانه ها این اداره کل تلاش کرد از اول فروردین ماه سال جاری این مهم را در دستور کار خود قرار دهد و در این راستا نسبت به تدوین شاخص های ۲۰ گانه دراین حوزه اقدام شد.
وی با اشاره به انتشار نتایج ارزیابی عملکرد مدیران در حوزه روابط عمومی اظهار داشت: پیش تر نیز بر این موضوع تاکید شده بود که خواستار شفاف سازی اطلاعات هستیم و در این راستا نتایج ارزیابی مدیران را بی تعارف به مردم گزارش خواهیم کرد تا در جریان امور خادمان خود قرار بگیرند.
وی در ادامه بر لزوم تقویت جایگاه روابط عمومی در فرمانداری ها و ادارات کل استان تاکید کرد و گفت: نتایج ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در ۲ ماه فروردین و اردیبهشت به مدیران یک شوک اساسی وارد کرد که باید در جهت تقویت فرایند پاسخگویی و اطلاع رسانی دست به اقدام فوری بزنند.
وی افزود: در این شرایط سخت نیازمند کار و تلاش بیشتر و به تبع آن تقویت سیستم پاسخگویی و ارایه گزارش عملکرد به مردم هستیم و در این راستا بدون هیچ ملاحظه بر عملکرد فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه روابط عمومی نظارت می شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام یکی از دلایل نتایج ضعیف ارزیابی مدیران در ۲ ماه اول سال را عدم آگاهی مدیران از شاخص های ۲۰ گانه در حوزه روابط عنوان کرد و گفت: این شاخص ها هم اکنون در دسترس مدیران و فرمانداران قرار گرفته است و بعد ارزیابی ها بصورت ماهیانه و بر اساس شاخص های تدوین شده انجام می گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اعلام نتایج ارزیابی در بین مردم و اعمال آن در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در ماه های آینده رشد و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در نهادها و سازمان های محقق شود.
|
نظر بدهید