شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امروزه روابطعمومی در سازمانها و دستگاهها جدا از نقش و وظایف ثابتی که در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارد میبایست اعتماد سازی را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان مهرداد جهاندیده در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان افزود: اعتماد سازی اساس و بنیان روابط عمومی هاست و این مهم با اتخاذ موضع مثبت و فعال متولیان این حوزه در امورات مختلف نمایان می شود.
وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی دولت خدمات گستردهای را به مردم ارائه میدهد و به همین دلیل نقش افرادی که وظیفه روابط عمومی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند در تشریح این اقدامات بسیار مهم است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بهرهگیری از شیوههای نوین اطلاع رسانی با استفاده از همه ظرفیتها را لازمه کار روابط عمومیها بر شمرد و تاکیدکرد: برای پاسداشت زحمات فعالان این حوزه نباید به روز و هفته روابط عمومی اکتفا کرد.
جهاندیده همچنین اقدامات مجموعه دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان را متناسب با فضای فعلی جامعه که درگیر ویروس کرونا نیز است، مطلوب ارزیابی کرد.
وی افزود: در راستای اقدامات حمایتی دولت از اقشار فاقد درآمد و آسیب پذیر در دوران کرونایی، بالغ بر ۶۰ هزار خانوار در استان که تحت پوشش هیچ جا نبودند شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند و این روند نیز همچنان ادامه دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هماینک نیز سامانه کارا برای کارفرمایانی که دچار ضرر و زیان در دوران کرونا شدند نیز فعال است و می توانند از تسهیلات حمایتی به ازای هر نیروی کار شاغل در آن واحد تولیدی استفاده کنند.
در پایان این نشست نیز از مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تجلیل شد.
|
نظر بدهید