مدیرعامل سازمان بیمه سلامت: روابط عمومی‌ اصلاحگر، اخطار دهنده و مشاور امین سازمان است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط‌عمومی‌ اصلاح گر، اخطار دهنده، مشاور امین و سیاست گذار سازمان است و برای این امر باید علاوه بر استعداد ذاتی به دانش سازمانی و علم روز مجهز باشد.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط‌عمومی‌ اصلاح گر، اخطار دهنده، مشاور امین و سیاست گذار سازمان است و برای این امر باید علاوه بر استعداد ذاتی به دانش سازمانی و علم روز مجهز باشد.
 
 به گزارش شارابه نقل از آی هینا، طاهر موهبتی در مراسم بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی که به صورت ویدیو کنفرانس با کارکنان ستاد و مسئولان روابط عمومی ادارات کل بیمه سلامت کشور برگزار شد، افزود: آموزش در حوزه روابط عمومی از اهمیت بسیاری برخوردار است و با وجود آنچه عده ای می پندارند صرف هزینه در بخش نه تنها ایجاد هزینه نیست بلکه به معنى سرمایه گذاری برای آینده نیز بحساب می آید.
 
 وى ادامه داد: اگر چه بحث استعداد ذاتی در یک نیروی روابط عمومی نقش تعیین کننده دارد، اما در نتیجه افزایش آموزش و مهارت می توان به افق های بالاتری دست یافت.
 
 وی با تاکید بر اینکه در هر بخش اگر نیاز به آموزش وجود دارد باید انجام شود اظهار کرد: امروزه روابط عمومی دیگر یک علم محسوب می‌شود و کوچکترین سهل انگاری در این حوزه می تواند عواقب نامطلوبی در پی داشته باشد.
 
 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر ضرورت تجهیز همکاران روابط عمومی ها به دانش سازمانى بیان کرد: در روزگاری که همه کارها تخصصی شده است باید به دانش روز هم مسلط بود.
 
 وی همچنین موضوع خلاقیت در روابط عمومی را در انجام بهتر امور سازمانی بسیار تعیین کننده دانست و گفت: این‌که مطالب با چه روش و قالبی به مخاطب منتقل شود از اهمیت فراوانى برخوردار است.
 
 موهبتی با اشاره به پوشش اجباری بیمه سلامت و اجرای پروژه‌هایی مثل نسخه نویسی الکترونیکی که نیاز به تغییر رفتار در جامعه دارد، بیان کرد: وقتی فعالیت های مطلوب و مناسبی در بخش های مختلف کشور انجام می‌شود، روابط عمومی‌ها هستند که باید این اقدامات را اشاعه دهند و تبلیغ، تبین و تشریح کنند.