شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم خلاقیت و ذائقه شناسی در روابطعمومی اشاره کرد و گفت: مدیران و مسئوولان روابطعمومی با مسوولیت های بسیار و دغدغه های فراوان باید همپای دنیای ارتباطات با استفاده از تکنیکهای نوین اطلاعرسانی و ذائقه شناسی مخاطبین حرکت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، علی قاسم پور در دومین نشست هم اندیشی روابطعمومی های شوراهای اسلامی شهرستان کرج که به میزبانی شورای شهر کرج برگزار شد به اهمیت نقش روابطعمومی در هدایت افکار عمومی اشاره و اظهارداشت: یک روابطعمومی کارآمد برای ارتباط موثر و هدفمند با مخاطبان و سازمانهای مرتبط باید برنامه داشته باشد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: امروزه درگا ه های رساندن پیام به مردم درگاه های متنوعی است و برای هر ذائقه ای یک درگاه وجود دارد چه آنها که ذائقه آنها رسانه نوشتاری ، مجازی ، نشریه، روزنامه ، فیلم و … دارند باید بستر اطلاع رسانی همه ذائقه ها شناسایی و فراهم شود.
قاسم پور اذعان کرد: برای اطلاع رسانی اقدامات مدیریت شهری و شورای شهر باید از همه درگاه های اطلاع رسانی استفاده و د غدغه های مردم با مساله شناسی به صمع و نظر مسئولین برسانیم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج افزود: امروزه روابطعمومی موفق خواهد بود که بتواند مشکلات را بشناسد و برای حل معضلات و چالشهای پیش رو تدبیر داشته باشد.
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
|
نظر بدهید