قطعا بیشتر از هشت خطای متداول وجود دارد که ما اغلب با آن روبرو می شویم، با این حال ما دوست داریم که تنها 8 مورد از آنها را با شما در میان بگذاریم و این موارد آثار مخربی بر عملکرد کلی شرکت دارند.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– هشت مورد از اشتباهات بازاریابی دیجیتال که در سال 2014 مخرب بوده اند، در این نوشتار مورد توجه قرار گرفته است.
قطعا بیشتر از هشت خطای متداول وجود دارد که ما اغلب با آن روبرو می شویم، با این حال ما دوست داریم که تنها 8 مورد از آنها را با شما در میان بگذاریم و این موارد آثار مخربی بر عملکرد کلی شرکت دارند.
این فهرست به شرح زیر می باشد:
1. به روز رسانی یک وبسایت بدون برنامه ریزی مناسب
2. مدیریت وبسایت های دسکتاپ و موبایل به طور جداگانه
3. واکنش های بازاریابی رسانه اجتماعی
4. غفلت از قدرت شبکه لینکداین
5. اجازه دادن به کارگزاران غیر متخصص برای مدیریت استراتژی های دیجیتال شما
6. حذف بودجه سئو در ازای جستجوی پرداخت
7. نادیده گرفتن چشم انداز های رقابتی در کسب و کار
8. عدم پیگیری و ارزیابی کامل همه چیزها
|
نظر بدهید