متا از بهبود فرآیندهای انتساب و هدف‌گذاری تبلیغات خبر می‌دهد

طبق اعلام متا، این به‌روزرسانی‌ها بخشی از تلاش‌های مداوم این شرکت برای ساخت راه‌حل‌های اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی است که به هر کسب‌وکاری اجازه می‌دهد رشد کند. هدف این است که نتایج به‌دست‌آمده بیشتر با اهداف هر کسب‌وکار و روشی که آنها ارزش را اندازه‌گیری می‌کنند، سفارشی‌سازی شود. متا همچنین به دنبال ادغام داده‌های خارجی برای بهبود عملکرد تبلیغات خود است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || متا اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد رویکرد خود را برای اندازه‌گیری و تخصیص کمپین‌های تبلیغاتی به‌روزرسانی کند تا پیوند بهتری بین تبلیغات و تبدیل‌ها برقرار کند و همچنین امتیاز بیشتری به متا برای بهینه‌سازی کمپین‌ها بدهد. این تغییرات در نیمه دوم سال جاری معرفی شده و شامل طیف وسیعی از گزینه‌های بهینه‌سازی و یکپارچه‌سازی تبلیغات است که می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر اندازه‌گیری عملکرد داشته باشد.

طبق اعلام متا، این به‌روزرسانی‌ها بخشی از تلاش‌های مداوم این شرکت برای ساخت راه‌حل‌های اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی است که به هر کسب‌وکاری اجازه می‌دهد رشد کند. هدف این است که نتایج به‌دست‌آمده بیشتر با اهداف هر کسب‌وکار و روشی که آنها ارزش را اندازه‌گیری می‌کنند، سفارشی‌سازی شود. متا همچنین به دنبال ادغام داده‌های خارجی برای بهبود عملکرد تبلیغات خود است.

یکی از ویژگی‌های جدید معرفی‌شده، «قوانین ارزش تبدیل» است. این ویژگی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا مشخص کنند کدام مخاطبان یا تبدیل‌ها ارزش بیشتری دارند. برای مثال، یک تبلیغ‌کننده می‌تواند تشخیص دهد که بخش‌های خاص مشتری ۳۰ درصد ارزش طول عمر بالاتری دارند و می‌تواند برای دستیابی به این مشتریان هزینه بیشتری بپردازد. پیش از این، تبلیغ‌کنندگان باید این مشتریان را به یک کمپین جداگانه تقسیم می‌کردند، اما با ویژگی جدید، می‌توانند قیمت بالاتری را برای این مشتریان بدون نیاز به ایجاد یک کمپین جداگانه تعریف کنند.

علاوه بر این، متا در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی تنظیم اسناد انتخابی جدیدی است که بهینه‌سازی برای تبدیل‌های افزایشی را هدف قرار می‌دهد. این تنظیم برخلاف بهینه‌سازی حجم که بر ایجاد بیشترین تعداد تبدیل‌های نسبت داده شده تمرکز دارد، به‌طور ویژه بر روی افزایش بیشتر تبدیل‌های افزایشی تمرکز می‌کند. آزمایش‌های اولیه در اوایل سال جاری نشان داده است که تبلیغ‌کنندگان شاهد بهبود متوسط ​​بیش از ۲۰ درصدی در تبدیل‌های افزایشی بودند.

در نهایت، متا قصد دارد داده‌ها را مستقیماً از CRM کسب‌وکارها ادغام کند تا به سیستم تبلیغاتی خود بینش بیشتری برای هدف‌گذاری بدهد. از سال ۲۰۲۵، متا قصد دارد این قابلیت را برای کسب‌وکارها معرفی کند تا ابزارهای تحلیلی خود را مستقیماً از طریق یک راه‌اندازی API ساده به سیستم تبلیغات متا متصل کنند. در ابتدا، این ادغام با Google Analytics و Northbeam آغاز می‌شود و به‌زودی به Triple Whale و Adobe گسترش خواهد یافت.

این پیشرفت‌ها به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند تا بینش بیشتری در مورد عملکرد کمپین به اشتراک بگذارند و متا از این داده‌ها برای بهبود سیستم‌های هدف‌یابی تبلیغات خود استفاده کند. با گذشت زمان، مدل‌های هوش مصنوعی متا می‌توانند از این داده‌ها برای تنظیم دقیق بهینه‌سازی کمپین‌ها بهره‌برداری کنند، که بهبود ارزش کلی تبدیل‌هایی که ارائه می‌شود را به همراه خواهد داشت.

 

نویسنده: هاچینسون، اندرو

تاریخ انتشار: ۱۴ آگوست ۲۰۲۴

منبع انگلیسی: socialmediatoday

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR