پارمی اولسون، ستون نویس بلومبرگ، در این مقاله به بررسی چالش دیپفیکها و نقش شرکتهای هوش مصنوعی در مبارزه با آنها میپردازد.
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || کار انجام شده توسط شرکتهای فروش ابزار برای تولید محتوای واقعی باید آشکار شود.
پارمی اولسون، ستون نویس بلومبرگ، در این مقاله به بررسی چالش دیپفیکها و نقش شرکتهای هوش مصنوعی در مبارزه با آنها میپردازد.
او به سابقه منفی رسانههای اجتماعی در انتشار اطلاعات نادرست و سخنان نفرتانگیز اشاره می کند و هشدار میدهد که دیپفیکها میتوانند این مشکل را تشدید کنند.
اولسون از دهها شرکت هوش مصنوعی که ابزار تولید محتوای واقعی را ارائه میدهند، در مورد اقداماتشان برای جلوگیری از سوءاستفاده از این ابزارها سوال میکند.
در حالی که همه شرکتها از استفاده از نرمافزار و نیروی انسانی برای نظارت بر محتوای تولید شده توسط کاربران خود خبر می دهند، اما تعداد کمی حاضر به ارائه جزئیات بیشتر در مورد این فرآیندها هستند.
اولسون معتقد است که عدم شفافیت در مورد نحوه مبارزه شرکتهای هوش مصنوعی با دیپفیکها، یک خطر بزرگ است.
او خواستار افشای بیشتر از سوی این شرکتها در مورد ابزارها و فرآیندهایشان است تا بتوان از سوءاستفاده از دیپفیکها جلوگیری کرد.
انتهای پیام/
نظر بدهید