شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || چند نکته برای شرکتهایی که میخواهند از کارشناسان داخلی خود برای موفقیت در روابطعمومی استفاده کنند آورده شده است:
از کارشناسان داخلی خود قدردانی کنید و آنها را تشویق کنید تا در گفتگوهای صنعت شرکت کنند. این به آنها کمک میکند تا به عنوان رهبران فکری در زمینه خود شناخته شوند.
از کارشناسان داخلی خود برای تولید محتوای ارزشمند برای رسانهها استفاده کنید. این میتواند شامل بیانیههای مطبوعاتی، مصاحبهها، وبلاگ پستها و سخنرانیها باشد.
کارشناسان داخلی خود را به خبرنگاران معرفی کنید. این میتواند به صورت شخصی یا از طریق ایمیل یا شبکههای اجتماعی انجام شود.
از کارشناسان داخلی خود برای ارزیابی عملکرد روابطعمومی خود استفاده کنید. آنها میتوانند بازخورد ارزشمندی در مورد اینکه چگونه میتوان استراتژی روابطعمومی را بهبود بخشید ارائه دهند.
با پیروی از این توصیهها، شرکتها میتوانند از کارشناسان داخلی خود برای ایجاد روابطعمومی مثبت و ایجاد اعتماد با رسانهها و مخاطبان هدف خود استفاده کنند.
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
|
نظر بدهید