در این مطالعه که توسط محققان در دانشگاه میسوری انجام شد نشان داد فیس بوک می تواند در تلاش های مدیریت بحران تاثیرگذار باشد.
شارا– یک مطالعه جدید نشان داده است که فیس بوک را می توان برای مدیریت بحران استفاده کرد. بسیاری از حرفه ای های روابط عمومی از سایت های بیشتری برای برقراری ارتباط با عموم مردم استفاده می کنند.
در این مطالعه که توسط محققان در دانشگاه میسوری انجام شد نشان داد فیس بوک می تواند در تلاش های مدیریت بحران تاثیرگذار باشد.
هنگ گفت که این مطالعه نشان می دهد که فیس بوک می تواند یک ابزار ارزشمند برای حرفه ای های روابط عمومی در هنگام کار برای حل و یا کاهش شدت بحران باشد. فیس بوک به عنوان یک ابزار بسیار شخصی برای کاربران می تواند یک راه قدرتمند برای متقاعد کردن مردم نیز باشد.
هنگ گفت پست های فیس بوک بر اساس یک سبک داستانی موثرتر از پست های نوشته شده در یک فرمت غیر روایت بود. سبک روایت بر داستان گفتن به جای فهرست کردن واقعیت تمرکز دلرد.
او گفت که اثر لحن روایی در اظهارات سازمانی در طول بحران سطح تعامل را افزایش می دهد و نشان دهنده سطح بالایی از بهترین ارتباط، اعتماد، رضایت و تعهد به مخاطب است.
محقق در ادامه توضیح داد که این یک عمل مهم برای حرفه ای های روابط عمومی است، زیرا بیانگر ارائه اطلاعات به موقع و دقیق و صادقانه در طول یک بحران توسط یک سازمان است.
منبع: واشنگتن، ۴ سپتامبر (ANI)
|
نظر بدهید