فنون روابط عمومی را بخوانید

کتاب فنون روابط عمومی اثری در شش فصل برآن است تا تصاویری از فنون مختلف در عرصه رسانه ای ، تبلیغاتی و ارتباطات میان فردی به خواننده ارایه کند .

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)||کتاب فنون روابط عمومی اثری در شش فصل برآن است تا تصاویری از فنون مختلف در عرصه رسانه ای، تبلیغاتی و ارتباطات میان فردی به خواننده ارایه کند.


 کتاب ˈ فنون روابط عمومیˈ تصاویری از فنون ارتباطات میان فردی، سازمانی، رسانه ای، اینترنتی و تبلیغی را معرفی می کند.
 
 درپیشگفتار این اثر به قلم مهدی باقریان نویسنده کتاب می خوانیم ، بدون شک مساله ای که اکثر استادان، کارشناسان و دانشجویان در حوزه فعالیت های روابط عمومی با آن مواجهه هستند فقدان و کمبود منابع جامع و کامل در زمینه فنون و تاکتیک های روابط‌عمومی است.
 
 جهت دادن دیدگاه منسجم و روشن نسبت به فنون روابط عمومی از هدف های انتشار این کتاب 265 صفحه ای است، این اثر ابزاری است که به وسیله آن می توان به درک واحدی از روش های جدید بهبود تصویر این حرفه و سازمان رسید. در واقعه این کتاب تا حدود بسیار زیادی به مطالب ناقص ارایه شده در زمینه فنون روابط عمومی خاتمه می دهد.
 
 تبلیغات پستی، مقالات، سایت ها اینترنتی، تبلیغات هوایی و زمینی، رادیو و تلویزیون، تبلیغات بنری، ماهواره، تبلیغات ناخواسته، تلویزیون در ایران، نقش اطلاع رسانی بسته بندی، آداب نامه الکترونیکی، روابط رسانه ای دیجیتال، روابط عمومی و رسانه های اجتماعی، وب سایت های موبایل، توصیه های نگارشی و کاربردی، وبلاگ، شبکه های اجتماعی و… از جمله مطالب این کتاب را تشکیل می دهد.
 

مرکز پخش:

66570194(021)

66943670 (021)