شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| فناوری در حال تغییر همه جنبه های مدیریت کسب و کار است و بخش روابطعمومی نیز مصون نیست. عوامل بسیاری در تغییر چهره روابط عمومی در عصر دیجیتال نقش دارند و فناوریهای نوظهور همچنان باعث ایجاد اختلال می شوند.
استفاده از فناوری مناسب در بخش روابط عمومی بسیار مهم است. در اینجا فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند آورده شده است:
داده بزرگ
اگر اثربخشی آخرین کمپین روابط عمومی خود را ردیابی نکنید، هرگز نمی دانید که آیا مؤثر بوده یا خیر. اما تیم های روابط عمومی همچنان از فناوری های مورد نیاز برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل مجموعه داده های گسترده و بینش های ارزشمند استفاده می کنند. از تجزیه و تحلیل احساسات گرفته تا تحلیل روندهای مربوط به صنعت در زمان واقعی، تیم روابط عمومی شما باید با دقت بیشتری به چگونگی تغییر داده های بزرگ در زمینه روابط عمومی توجه کند.
رضایت کارمندان
اعضای تیم ناراضی برای تجارت خوب نیستند. بسیار مهم است که کارکنان از حجم کار و فضای کاری خود راضی باشند چون روحیه مثبت تیم برای بهره وری خوب است. این همچنین یک دارایی ارزشمند روابط عمومی است.
انقلاب ویدئو
محتوای مبتنی بر متن همیشه ارزشمند است، اما ارتباطات ویدیویی به طور فزاینده ای حیاتی می شوند. ویدئو به سرعت به یک جزء اساسی در مدیریت روابط عمومی تبدیل می شود.
ارتباطات شخصی/ چهره در حال تغییر ایمیل
ارتباطات شخصی بویژه از طریق ایمیل، شانس خرید و فروش و ایجاد مشتری وفادار بیشتر به برند را افزایش می دهد.
با تغییر چهره روابط عمومی و فن آوری های هماهنگ آن به روز باشید و شغل شما قوی تر از همیشه باشد.
|
نظر بدهید