فرماندار قرچک: وظیفه روابط‌ عمومی شنیدن حرف مردم و بیان خدمات دستگاه‌ها است

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به رسالت‌های روابط عمومی ادارات گفت: روابط عمومی باید خوب حرف مردم را بشنوید و خدمات را بیان کنید و انتظار داریم اخبار را به نحوه احسن انتقال دهید.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به رسالت‌های روابط عمومی ادارات گفت: روابط عمومی باید خوب حرف مردم را بشنوید و خدمات را بیان کنید و انتظار داریم اخبار را به نحوه احسن انتقال دهید.

به گزارش شارا؛ مسعود مرسل‌پور ، فرماندار قرچک در مراسم تجلیل از روابط‌عمومی های برتر ادارات شهرستان قرچک ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: حراست قیوم دستگاه روابط عمومی است و به عنوان گوش و زبان اداره هستند، باید تمام اخبار و اقدامات نهاد خود را به گوش مردم برساند و پل ارتباط بین مردم و دستگاه اجرایی هستند.

وی گفت: روابط عمومی با حرکت خوب خود مردم را متوجه مسائل ادارت قرار دهند، خوب به میدان بیایند و منعکس کننده اخبار دستگاه خود باشند.

مرسلپور افزود: روابط عمومی باید خوب حرف مردم را بشنوید و خدمات را بیان کنید و انتظار داریم اخبار را به نحوه احسن انتقال دهید.

وی با بیان اینکه اولین ومهمترین وظایف روابط عمومی ها تعامل با مردم و دفاع حقوق مردم و دستگاه اجرایی دانست و بیان کرد: اخبار و اطلاعاتی که دستگاه خدمات ارائه می دهند را به مردم انتقال دهید.

وی تاکید کرد: در کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تعامل ادارات سرانه کلی روبه سعود است و روابط عمومی ها باید به مردم گزارش دهند، تا به مردم ایجاد امید را زنده کنند.

گفتنی است، روابط عمومی بخشداری مرکزی در بخش اطلاع‌رسانی اخبار و رویداد روستاها، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی در بخش تبلیغات و امور فرهنگی، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران، روابط عمومی اتاق اصناف در بخش اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، روابط عمومی آموزش‌وپرورش در بخش تبیین رعایت حقوق شهروندی، روابط عمومی آب و فاضلاب در بخش تعامل با ادارات و ارگان‌ها و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در بخش اطلاع‌رسانی اخبار و رویداد اجتماعی توانستند عناوین برتر شهرستان قرچک در حوزه روابط عمومی را کسب کنند.