فراخوان یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
بهار 1395
کاربرگ انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در پی برگزاری ده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سالهای 93-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دستاندرکاران روابط عمومی سازمانها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.
اهداف
– آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
– توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات
– انتخاب و معرفی الگوی مناسب در حوزه انتشارات
– تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
– انتخاب راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک
بخش رقابتی
1) انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط عمومیهایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخشهای مختلف انتشارات به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء میگردد.
2) انتخاب نشریه داخلی برتر
در این بخش آثار ارسالی در هفت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه و صفحهآرایی مورد ارزیابی داوران قرار میگیرد و در مجموع هشت نشریه برتر ادارات روابط عمومی تهران و همچنین هشت نشریه برتر روابط عمومیهای استان برگزیده خواهد شد.
3) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی
در این بخش آثار منتشره در شاخههای زیر، ارزیابی میشوند:
3-1- کتاب
3-2- بروشور
3-3- پوستر
3-4- عکس
3-5- ویژهنامه
3-6- فیلم و تیزر
4) انتخاب برترین و بهترین ارتباط الکترونیکی
در این بخش آثار روابط عمومیها در چهار شاخه مورد ارزیابی داوران قرار میگیرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استانها برگزیده میشود:
4-1- وبسایت
4-2- مولتی مدیا
4-3- برنامه های کاربردی(اپلیکیشن ها)
4-4- نسخه موبایلی سایت
5) انتخاب بهترین تبلیغ مکتوب
5-1- تبلیغات در نشریات
5-2- رپرتاژآگهی
6) انتخاب بهترین تحلیل محتوا
تحلیل محتوا در خصوص بریده جراید و نشریات سازمانی
7) انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آنها فعالان این حوزه انتخاب شوند.
کارگاه های آموزشی
– شیوه های ساخت و تولید فیلم و تیزرهای تلویزیونی و تبلیغاتی در روابط عمومی/ مدرس: دکتر حمید دهقان پور
– شیوه ها و روش های تحلیل محتوا در روابط عمومی/ مدرس: دکتر امیرمسعود امیرمظاهری سرفصل ها
اطلاعات تماس
تلفن: 88068148 ـ 88216277
نمابر: 88602308
شماره پیامک: 30007153
پایگاه اینترنتی: www.iaprs.ir
پست الکترونیک: info@ iaprs.ir
|
نظر بدهید