فراخوان هشتمین جشنواره انتشارات روابط عمومی های کشورمنتشر شد
تهران، اردیبهشت 1392
اشاره
در پی برگزاری هفت دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سالهای 90-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دستاندرکاران روابط عمومی سازمانها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد هشتمین جشنواره انتشارات روابط عمومی های کشور را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.
اهداف
– آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
– توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات
– انتخاب و معرفی الگوی مناسب در حوزه انتشارات
– تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
– انتخاب راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک
ساختار جشنواره
رئیس جشنواره: سیدشهاب سیدمحسنی (رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی)
دبیر جشنواره: مهدی باقریان (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)
هیئت رئیسه جشنواره (به ترتیب حروف الفبا)
حامدرضا اسماعیلی (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)
دکتر حسین امامی (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)
مهندس قربانعلی تنگشیر (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)
میرمحمود سجادی (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)
دکتر هادی کمرئی (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)
محمود احمدی (بازرس انجمن متخصصان روابط عمومی)
علی فروزفر (مشاور عالی انجمن متخصصان روابط عمومی)
بخش رقابتی
1) انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط عمومیهایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخشهای مختلف انتشارات به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء میگردد.
2) انتخاب نشریه داخلی برتر
در این بخش آثار ارسالی در هشت شاخه؛ سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عکس، مصاحبه، و صفحهآرایی مورد ارزیابی داوران قرار میگیرد و در مجموع هشت نشریه برتر ادارات روابط عمومی تهران و همچنین هشت نشریه برتر روابط عمومیهای استان برگزیده خواهد شد.
3) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی
در این بخش آثار منتشره در شاخههای زیر، ارزیابی میشوند:
3-1- کتاب
3-2- بروشور
3-3- پوستر
3-4- ویژهنامه
3-5- فیلم و تیزر
4) انتخاب برترین و بهترین ارتباط الکترونیکی
در این بخش آثار روابط عمومیها در چهار شاخه مورد ارزیابی داوران قرار میگیرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استانها برگزیده میشود:
4-1- وبسایت
4-2- مولتی مدیا
4-3- خبرنامه الکترونیکی
4-4- نسخه موبایلی سایت
5) انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آنها فعالان این حوزه انتخاب شوند.
کارگاههای آموزشی
1- مدیریت و برنامه ریزی نشر
2- اصول و فنون گرافیک در انتشارات
3- مدیریت فرآیند تولید نشریه داخلی
دومین همایش تخصصی تولید محتوا
– هزینه شرکت در همایش تخصصی، شامل حضور در مباحث و سخنرانیهای علمی، دریافت بسته اطلاعاتی، پذیرایی میانوعده و ناهار، مبلغ 1800000 ریال برای هر نفر است.
– اعضای انجمن متخصصان روابط عمومی از 50 درصد تخفیف برخوردار هستند.
– به شرکتکنندگان در همایش، گواهینامه انجمن متخصصان روابط عمومی اعطا میشود.
فراخوان مقاله: محورهای اصلی همایش
– جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیتهای انتشاراتی روابط عمومی
– الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در پرتالهای سازمانی
– ضعفها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمانهای دولتی و خصوصی
– قابلیتهای یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی
– محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری
– تحلیل محتوای پیام های ارتباطی
نمایشگاه تخصصی انتشارات
همزمان با برگزاری جشنواره، نمایشگاهی با هدف ارائه توانمندیهای روابط عمومی سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی در بخش انتشارات برگزار میشود.
انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش مدیران و کارشناسان فعال در حوزههای مختلف روابط عمومی، مستندات خود را مبنی بر میزان تحصیلات، سابقه کار، ابتکارات و خلاقیتها، نمونه فعالیتها و … به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
توضیح: کارشناسان روابط عمومی میتوانند به شکل انفرادی و خارج از مسیر معرفی اداری در این بخش شرکت کنند.
ویژهنامه جشنواره
به منظور ارتقای غنای محتوایی ویژهنامه هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، برگزارکنندگان قصد دارند تا نسبت به معرفی و چاپ توانمندیهای حرفهای روابط عمومیها در بخشی از این ویژهنامه به شکل رپرتاژ، آگهی، گزارش و سایر قالبهای محتوایی درخواستی منتشر کنند.
شایسته است این کاربرگ برای درج در ویژهنامه جشنواره تا تاریخ 25 اسفند 1391 به دبیرخانه جشنواره تحویل گردد. در صورت انصراف پس از ذخیره آگهی، شرکتکننده ملزم به پرداخت 20 درصد کل مبلغ است.
حمایتهای مالی از جشنواره
حمایتهای مالی شامل: بهرهمندی از فرصتهای روابط عمومی- بهرهمندی از خدمات مشاورهای- بهرهمندی از فرصتهای اعتباری و حضور در جشنواره- بهرهمندی از فرصتهای اطلاعرسانی و پوشش خبری- بهرهمندی از فرصتهای تبلیغاتی.
مقررات عمومی
– امکان جایگزینی افراد ثبتنام شده تا یک ماه قبل از برگزاری جشنواره میسر است.
– تاریخ و محل تحویل کارت حضور در جشنواره متعاقباً از طریق سایت انجمن اعلام خواهد شد.
– همراه داشتن کارت معتبر برای حضور در سالن جشنواره الزامی است.
– رعایت شئون اسلامی مانند حجاب، اخلاق و شعائر اسلامی و حفظ حرمت جشنواره برای کلیه شرکتکنندگان الزامی است.
مشخصات تماس
دبیرخانه علمی:
تهران- میدان توحید- خیابان گلبار- کوچه محمدی-شماره32-واحد7
تلفکس: 66434014
وبسایت: www.iaprs.ir
دبیرخانه اجرایی:
تلفن: 8861776 و 88617577
نمابر: 88602308
وبسایت: www.icpr.ir-www.shara.ir
|
نظر بدهید