فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری

انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در راستای گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی نظام بانکی در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال، دومین «نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری» را برگزار نماید.

– دریافت کاربرگ ثبت نام در همایش  
– کارگاه آموزشی  
– جدول جانمایی تبلیغات  
– کاربرگ درخواست مشارکت در ویژه نامه  

– کاربرگ شرکت در جشنواره


اشاره
انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در راستای گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی نظام بانکی در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال، دومین «نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری» را برگزار نماید.
دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.

اهداف برگزاری
– ارایه نکات جدید مورد تأکید در سیاست‌های روابط عمومی نظام بانکی
– تلاش در جهت معرفی ابزارها و وسایل کارآمد ترویج محصولات بانکداری
– معرفی گرایش‌های فعلی و امکان بالقوۀ توسعۀ بازار توسط روابط عمومی نظام بانکی
ـ تلاش و همفکری در راستای ارتقاء کیفی فعالیت های روابط عمومی نظام بانکی
ـ ارائه الگویی مطلوب، کارامد و متعادل از روابط عمومی نظام بانکی
– توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی

برنامه های همایش
برنامه های همایش به‏ طور خلاصه عبارت است از:
• برگزاری دومین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
• برگزاری سمینار تخصصی “برنامه ریزی بر پایه سناریو” (ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی نطام بانکی). مدرس: دکترسعید خزایی- عضو هیات علمی دانشگاه تهران و متخصص آینده پژوهی
• برگزاری پانل های تخصصی برای ارتقای سطح تخصصی کارشناسان و متخصصان این حوزه
• تقدیر از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی نظام بانکی
• برگزاری نخستین جشنواره ملی روابط عمومی های صنعت بانکداری


 

موضوعات کلی همایش

موضوعات همایش تحت چهار زمینۀ زیر قرار می‌گیرد:

 زمینۀ اول: تدابیر و راهبردها

    همایش به تفکر راهبردی، برنامه‌ریزی، همکاری و توسعۀ خط مشی بهره برداری از فرصت های اطلاع رسانی، کاهش هزینه‌های تبلیغات بانکی، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کارو خدمات بهتر به مردم می‌پردازد.

 زمینۀ دوم: ابزارها و تکنیک‌ها

       همایش به بررسی تکنیک‌‎ها و تاکتیک‌های ثابت شده و کارآمد روابط عمومی نظام بانکی می‌پردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.

 زمینۀ سوم: کسب تخصص

       همایش شامل محتوای هدفمند برای برنامه‌ریزی کارزارهای روابط عمومی و مهارت های ارتباطی در صنعت بانکداری خواهد بود.

 زمینۀ چهارم: بازگشت سرمایه

       همایش به نقش تحقیق، سنجش، اخلاقیات، ارتباطات یکپارچه، خلاقیت، نوآوری و موارد جدید در سیاست روابط عمومی خدمات بانک در حمایت از مشتری و جذب منابع خواهد پرداخت.


محورهای اصلی همایش
• نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
• مدیریت تولید محتوا، توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی
• توسعه کمپین های تبلیغاتی و ارتباطی در نظام بانکی با تاکید بر انتظارات مشتریان و گسترش اعتماد عمومی
• مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری
• چالش های روابط عمومی در صنعت بانکداری
• مهارت های توسعه رویدادهای ویژه و نقش آن در

نخستین جشنواره ملی روابط عمومی های صنعت بانکداری
موضوعات و بخش های اصلی جشنواره:
• پژوهش و افکار سنجی
• ارتباطات مردمی
• ارتباطات رسانه ای
• انتشارات
• تبلیغات
• مدیریت و برنامه ریزی
• روابط عمومی آنلاین و فن آوری مالی
• تولید محتوا


 

کاربرگ شرکت در جشنواره


 

ثبت نام در همایش

از همه علاقمندان و داوطلبان حضور در همایش (فردی و گروهی) در خواست می گردد با مراجعه به سایت همایش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر است ثبت نام، زمانی قطعی خواهد شد که هزینه های مربوط پرداخت گردد. هزینه شرکت در جلسات ارایه مقالات، سخنرانی های علمی، ناهار، پذیرایی و بسته اطلاعات می باشد.

 

شرکت کنندگان

000/000/4 ریال

سمینار آموزشی

000/000/4 ریال

 

 

کارگاه آموزشی

همزمان با برگزاری همایش، سمینار آموزشی زیر برگزار خواهد شد:

“برنامه ریزی بر پایه سناریو”


 

مدت: 6 ساعت
مدرس: دکتر سعید خزایی- عضو هیات علمی دانشگاه تهران و متخصص آینده پژوهی
 
  سر فصل مطالب
– پیش بینی پذیری سناریو
– سناریو، اهداف، ضرورت ها و بایستگی ها
– پیش بینی، برنامه ریزی و سناریو
– عوامل شناختی و برنامه ریزی سناریویی
– سو گیری و سفسطه ها و معنا سازی
– پرتگاه های اخلال در قضاوت سناریو
– چرا سازمان ها آینده را درک نمی کنند؟
– تصمیم گیری و مدیریت شهودی
– تصمیم گیری پویا و آینده
–  حوزه های کاربرد سنا ریو
– سازمان ها، گذر های سازمانی و فهم آینده
– تفکر سناریویی/ سامانه ایی
–  اصول اساسی تفکر سناریویی
– سناریو ها و روایت گری
– منطق های سه گانه سناریو
– انواع روش ها و رویکرد ها در برنامه ریزی سناریویی
– سناریو های شهودی و مراحل هشت گانه خلق سناریو
– نگاشت شبکه ای سناریو (SUM)
– مورد کاری های ملی و فرا ملی سناریو

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576
دورنگار: 88602308
صندوق پیامک: 30007153