عناصر کلیدی روابط‌عمومی گفتمانی

گفتمان را می‌توان به عنوان فرایندی تعریف کرد که طی آن معنا و فهم مشترکی بین افراد ایجاد می‌شود. روابط‌عمومی گفتمانی بر اهمیت گفتمان در شکل‌دهی به افکار و رفتارها تأکید دارد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی گفتمانی بر اساس چهار عنصر کلیدی زیر استوار است:


گفتمان: گفتمان را می‌توان به عنوان فرایندی تعریف کرد که طی آن معنا و فهم مشترکی بین افراد ایجاد می‌شود. روابط‌عمومی گفتمانی بر اهمیت گفتمان در شکل‌دهی به افکار و رفتارها تأکید دارد.

مشارکت: مشارکت به معنای حضور فعال و آگاهانه افراد در فرایند گفتگو است. روابط‌عمومی گفتمانی بر اهمیت مشارکت مخاطبان در فرایند گفتگو تأکید دارد.

آگاهی: آگاهی به معنای داشتن دانش و اطلاعات کافی در مورد موضوع مورد گفتگو است. روابط‌عمومی گفتمانی بر اهمیت آگاهی مخاطبان از موضوع مورد گفتگو تأکید دارد.

مسئولیت‌پذیری: مسئولیت‌پذیری به معنای پاسخگویی و پاسخگو بودن به پیامدهای گفتگو است.

روابط‌عمومی گفتمانی بر اهمیت مسئولیت‌پذیری سازمان در قبال پیامدهای گفتگو تأکید دارد.

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR