شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴، نیویورک تایمز با افزوده شدن ۲۶۰ هزار مشترک دیجیتال جدید، از مرز ۱۱ میلیون مشترک عبور کرد.
به گزارش شارا به نقل از نیویورکتایمز، این دستاورد به دنبال رشد پیوسته اشتراکهای دیجیتال و افزایش سودآوری این رسانه به دست آمد. سود عملیاتی تعدیل شده تایمز از جولای تا سپتامبر ۱۶.۱ درصد افزایش یافت و از ۸۹.۸ میلیون دلار به ۱۰۴.۲ میلیون دلار رسید.
این موفقیت نشاندهنده جایگاه مستحکم تایمز در چشمانداز رسانهای مدرن و در حال تغییر است.
همچنین، درآمد کلی این دوره با ۷ درصد رشد به ۶۴۰.۲ میلیون دلار رسید.
هدف نیویورک تایمز این است تا سال ۲۰۲۷ به ۱۵ میلیون مشترک برسد. از ۱۱.۰۹ میلیون مشترک کنونی، ۱۰.۴۷ میلیون آنها صرفاً به محصولات دیجیتال علاقهمند هستند.
این محصولات شامل اخبار، بازیها، آشپزی، Wirecutter و The Athletic است که به کاربران بستههای ترکیبی متنوعی ارائه میدهد.
مردیث کوپیت لوین، مدیرعامل تایمز، بر این باور است که توانایی این شرکت در ارائه ارزش افزوده و توسعه پورتفولیو، نیویورک تایمز را در شرایط مناسبی برای تبدیل شدن به یک شرکت بزرگتر و پایدارتر قرار داده است.
یکی از نکات برجسته سه ماهه اخیر، سودآوری اتلتیک، وبسایت ورزشی خریداری شده توسط تایمز در سال ۲۰۲۲، است.
اتلتیک توانست با افزایش درآمد از اشتراک و تبلیغات، سود عملیاتی تعدیل شدهای معادل ۲.۶ میلیون دلار را ثبت کند، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته زیان ۷.۹ میلیون دلاری داشت.
علاوه بر این، درآمد اشتراک دیجیتال نسبت به سال قبل ۱۴.۲ درصد افزایش یافت و درآمد تبلیغات دیجیتال نیز رشد ۸.۸ درصدی را تجربه کرد.
هزینههای عملیاتی این دوره شامل ۴.۶ میلیون دلار بابت شکایتی بود که تایمز علیه مایکروسافت و اوپنایآی مطرح کرد و ادعا داشت که این شرکتها بدون مجوز از محتوای دارای حق چاپ استفاده کردهاند.
نویسنده: کیتی رابرتسون
تاریخ انتشار: ۴ نوامبر ۲۰۲۴
منبع انگلیسی: نیویورک تایمز
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
نظر بدهید