شیونامه روشن گری رسانه و ساختار جدید مدیریت روابط عمومی فدراسیون ها ابلاغ شد

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، از ابلاغ شیونامه روشنگری رسانه و ساختار جدید مدیریت روابط عمومی فدراسیون های ورزشی خبر داد.

شیونامه روشن گری رسانه و ساختار جدید مدیریت روابط عمومی فدراسیون ها ابلاغ شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مازیار ناظمی با اشاره به تدوین شیوه نامه روشنگری رسانه‌ای برای فدراسیون‌های ورزشی گفت: جهان امروز جهان ارتباطات و رسانه ها است، رسانه ها به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی کارکرد انتقال فرهنگ ها و ارزش های جامعه را برعهده دارند هدف دولت و وزیر محترم ورزش و جوانان ارتباط منطقی و سازنده با اصحاب رسانه برای کمک به ورزش ایران است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، افزود: بعد از چندین جلسه کارشناسی شیوه نامه روشنگری رسانه با کمک کارشناسان کارگروه روابط عمومی‌ها و با استفاده از ‌آیین روشنگری دولت تهیه شد و بعد از تایید شورای اطلاع رسانی دولت در اختیار فدراسیون‌های ورزشی قرار گرفت، پاسخ صریح به هنگام و مسؤولانه در قبال رسانه‌ها و رفع ابهامات در نزد مردم مهمترین خواسته این شیونامه از فدراسیون‌های ورزشی به عنوان بازوان اطلاع رسانی وزارت ورزش است.

ناظمی، همچنین از ابلاغ ساختار جدید مدیریت روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی خبر داد و گفت: چیزی نزدیک به 10 ماه طرح و بررسی همکاران من در کارگروه روابط عمومی مرکز و در نهایت تایید مدیران محترم معاونت قهرمانی منجر به آماده شدن این ساختار شد و از امروز به رؤسای فدراسیون ورزشی با هدف بهبود عملکرد روابط عمومی ارائه شد.

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش، هدف ساختار جدید نظام مند شدن روابط عمومی و تعریف بهتر شکلی واحدهای روابط عمومی و اختیارات مدیران در فدراسیون‌های ورزشی است.


منبع: موج