شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| اغلب ارتباط برقرار کنید. هر زمان که اطلاعات یا تحولات جدیدی برای به اشتراک گذاشتن وجود داشته باشد، مهم است که این کار را برای خنثی کردن و از بین بردن ترس ها و ایجاد یک محیط کاری آرام تر انجام دهید. کارمندان به اطلاعاتی که می گیرند برای درک وضعیت در حال توسعه و تصمیم گیری در مورد آنچه باید در پاسخ انجام دهند، اعتماد می کنند.
در ارتباطات، کارکنان همچنین باید احساس کنند که درگیر یک گفتگوی دو طرفه هستند، جایی که آنها فضای امن برای ارائه پیشنهادات و ابراز نگرانی ها دارند. این کمک می کند تا یک محیط کار باز، شفاف و قابل اعتماد ایجاد شود. علاوه بر این، ارتباط شما باید مجدداً تأیید کند که شرکت شما از کلیه پروتکل ها و دستورالعمل های مقامات بهداشتی و دولتی، مانند CDC یا WHO پیروی می کند، بنابراین مردم می دانند که توصیه شما معتبر است.
به خاطر داشته باشید که این اوقات به سرعت تغییر می کند و بسیاری از کارمندان شما ممکن است به دلیل نگرانی های بهداشتی و تغییر در مراقبت از کودکان در کار آنها اختلال ایجاد شود. انعطاف پذیری در برنامه های کاری و برقراری ارتباط همدلی مشترک با چالش هایی که همه ما با آن روبرو هستیم، در ساخت اعتماد و احترام بسیار موثر است.
راه های خوبی برای اطمینان از اینکه ارتباط با کارمندان بویژه کسانی که از راه دور کار می کنند، سازگار و پشتیبان است، چیست؟
یک کمیته یا کارگروه برای مدیریت کلیه ارتباطات با ذینفعان از جمله کارمندان و مشتریان تعیین کنید. این نهاد باید توسط رهبری ارشد هدایت شود، بنابراین مشخص است که مدیران شرکت در صدر مشاغل و استراتژی هستند.
برای تسهیل همکاری و ایجاد احساس اجتماع در مقابل انزوا برای کارکنان خود، از ابزارهای آنلاین و دیجیتال استفاده کنید.
چگونه مشاغل می توانند به بهترین وجه شفافیت و اصالت را در این محیط بی ثبات نشان دهند؟
در دسترس باشید و ضمن حل مشکلات، به نگرانی های کارمندان گوش دهید. خبر بد را با خبر خوب به اشتراک بگذارید. اگر کارمندان فقط خبرهای خوبی را از شما بشنوند، اعتمادشان به سازمان از بین می رود و شروع به زیر سوال بردن شفافیت شما می کنند.
|
نظر بدهید