شعار و عناوین روز‌های هفته روابط‌عمومی اعلام شد

با توجه به نقش موثر روابط‌عمومی‌ها در حل مشکلات کلان و سازمانی کشور و همچنین اهمیت توجه به مسایل روز، در سال ۱۴۰۰ شعار نهمین هفته روابط‌عمومی پس از مشورت و تایید در جلسات شورای سیاست‌گذاری این رویداد، «روابط‌عمومی؛ عامل پیوندها، مانع گسست‌‌ها» انتخاب شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)|| عناوین هفته روابط‌عمومی سال۱۴۰۰ با شعار محوری «روابط‌عمومی؛ عامل پیوندها، مانع گسست‌‌ها» اعلام شد.


به گزارش شارا به نقل از دبیرخانه ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، با توجه به نقش موثر روابط‌عمومی‌ها در حل مشکلات کلان و سازمانی کشور و همچنین اهمیت توجه به مسایل روز، در سال ۱۴۰۰ شعار نهمین هفته روابط‌عمومی پس از مشورت و تایید در جلسات شورای سیاست‌گذاری این رویداد، «روابط‌عمومی؛ عامل پیوندها، مانع گسست‌‌ها» انتخاب شد.


هفته روابط‌عمومی که هر ساله از ۲۷ اردیبهشت ماه مصادف با «روز ارتباطات و روابط‌عمومی» آغاز و تا دوم خردادماه ادامه دارد، به همت و تلاش اساتید، فعالان و مدیران این حوزه پایه‌گذاری شده است.


بر همین اساس در نهمین سال برگزاری هفته روابط‌عمومی مانند دوره‌های گذشته، برای هر یک از روز‌های این هفته متناسب با شرایط و نیازهای روز جامعه و همچنین رویداد‌‌های تقویمی کشور، عنوانی برگزیده شده است.

عناوین روزهای نهمین هفته روابط‌عمومی به شرح زیر خواهد بود:
۲۷اردیبهشت‌‌ماه: روابط‌عمومی؛ ارتباط و تعامل با ذینفعان
۲۸اردیبهشت‌‌ماه: روابط‌عمومی؛ فرهنگ، هنر و توسعه ارتباطات اجتماعی
۲۹اردیبهشت‌‌ماه: روابط‌عمومی؛ استانداردهای جهانی و بهسازی الگوهای بومی
۳۰اردیبهشت‌‌ماه: روابط‌عمومی؛ کرونا و مدیریت بحران
۳۱اردیبهشت‌‌ماه: روابط‌عمومی؛ دغدغه‌های ملی و مسئولیت اجتماعی
یکم خردادماه: روابط‌عمومی؛ پشتیبان رونق تولید
دوم خردادماه: روابط‌عمومی؛ سواد رسانه‌ای، لازمه ارتباط موثر مجازی

لازم به ذکر است، نمایندگان استانی این ستاد نیز مانند ادوار گذشته می‌توانند با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، به برگزاری برنامه‌هایی به‌صورت مجازی یا حضوری نسبت به اعتلای اهداف و برنامه‌های این هفته اقدام نمایند.


علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی در خصوص برنامه‌های این هفته می‌توانند با دبیرخانه به شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۱۲۰ تماس حاصل فرمایند.