شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || ماهنامه الکترونیکی راهبرد باهدف ارائه محتوای کاربردی، علمی و مفید در حوزه روابطعمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابطعمومی در اقصینقاط کشور بهعنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسبوکار، مدیران، کارشناسان و علاقهمندان به این حوزه منتشر میشود.
در این شماره میخوانید؛ پیام مدیرمسئول؛ اصول تدوین راهبردهای روابطعمومی، سخن سردبیر؛ اهمیت نقش روابطعمومی در پروژههای سینمایی، راهبردهای ارتباطی در بحرانها، استفاده از اخبار رسمی برای شکلدادن به افکار عمومی، روابطعمومی یک موجود زنده است؟!، این که نشد روابطعمومی! روابطعمومی مدیر باشیم یا روابطعمومی مدیریت؟ چالشهای روابطعمومی در سازمانهای دولتی با نگاه به ساختار تشکیلاتی، از روابطعمومی تا PR، تحول روابطعمومی در عصر دیجیتال، روابطعمومی و نقش اطلاعرسانی، روابطعمومی بازوی قدرتمند در دنیای تبلیغات و بازاریابی، نقش و اهمیت آموزش در ارتقا و اعتلای روابطعمومی در ایران، هوش مصنوعی، فرصت یا چالشی جدید در صنعت رسانه؟!، نقش شبکههای اجتماعی در شکلدهی تصویرسازمانی، نقش رسانهها در پیشرفت روابطعمومی سازمانها، روشهای نوین در مدیریت روابطعمومی در دنیای دیجیتال، چالشهای روابطعمومی با نگاهی به کارکرد آن در سازمانهای خبری، ضرورت و جایگاه روابطعمومی در بخش خصوصی، کافه ارتباطات راهبرد ۶، گزارشی از اکران خصوصی فیلم «محله باصفا» – آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی، جایگاه تشکلها و انجمنهای تخصصی روابطعمومی در کشور فراخوان بیست و دومین جشنواره ملی رسانههای ایران و…
برای مطالعه این شماره به سایت نشریه راهبرد به نشانی www.rahbord-pr.ir مراجعه کنید و یا از طریق شبکههای اجتماعی، نشریه را دانلود نمایید.
انتهای پیام/
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
|
نظر بدهید