شرکت حمل ونقل ریلی ۵ ستاره نورالرضا دوره آموزشی مدیریت فن بیان برگزار کرد

شرکت قطار ۵ ستاره نورالرضا با هدف ارتقای مهارت‌های ارتباطی مدیران، مهمانداران و کارشناسان روابط‌عمومی خود، دوره آموزشی مدیریت فن بیان را برگزار کرد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت قطار ۵ ستاره نورالرضا با هدف ارتقای مهارت‌های ارتباطی مدیران، مهمانداران و کارشناسان روابط‌عمومی خود، دوره آموزشی مدیریت فن بیان را برگزار کرد.

این دوره آموزشی به مدت دو روز با تدریس استاد قربانعلی تنگ‌شیر، مدرس دانشگاه و عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی برگزار شد. در این دوره، مباحثی همچون اهمیت فن بیان برای داشتن ارتباطات بهتر، عناصر اصلی فن بیان، نکات کلیدی برای بهبود فن بیان، روش‌های بهبودبخشی فن بیان، نکات مهم برای ارتقای مهارت‌های فن بیان، موارد مهم برای بهره‌برداری از فن بیان، مهارت‌های لازم برای داشتن فن بیان خوب، ۱۵ اشتباه رایج در زبان بدن که افراد مختلف مرتکب می‌شوند، راه‌های تقویت فن و بیان و شنیدن یک دارایی است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

قربانعلی تنگ‌شیر در حاشیه این دوره آموزشی، گفت: «فن بیان یکی از مهم‌ترین مهارت‌های ارتباطی است که در موفقیت افراد در زندگی شخصی و حرفه‌ای نقش مهمی ایفا می‌کند. این دوره آموزشی با هدف ارتقای مهارت‌های فن بیان کارکنان شرکت برگزار شد تا آنها بتوانند با استفاده از این مهارت، ارتباط موثرتری با مخاطبان خود برقرار کنند.»

عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی افزود: «برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف، از جمله فن بیان، یکی از برنامه‌های مهم شرکت قطار ۵ ستاره نورالرضا برای توانمندسازی کارکنان است.»

 

انتهای پیام/