شرکت‌های روابط‌عمومی در سال ۲۰۲۳ تنها ۱.۸ درصد رشد داشتند

هزینه‌های فناوری، کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و مصرف‌کنندگان محتاط در شرایط رکود اقتصادی، بر صنعت روابط‌عمومی در سال ۲۰۲۳ سایه افکندند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هزینه‌های فناوری، کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و مصرف‌کنندگان محتاط در شرایط رکود اقتصادی، بر صنعت روابط‌عمومی در سال ۲۰۲۳ سایه افکندند.


۱۴۶ شرکت مستقل که توسط اودویر رتبه‌بندی شده‌اند، رشد ناچیز ۱.۸ درصدی را تجربه کردند و به مجموع درآمد کارمزدی ۴.۷ میلیارد دلار دست یافتند.

این عملکرد ضعیف در پی رشد قوی ۱۸.۲ درصدی در سال ۲۰۲۲ و افزایش ۲۹.۷ درصدی در سال ۲۰۲۱ به دنبال خروج از همه‌گیری کووید-۱۹ بود.

منبع انگلیسی: اودویر
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/