شرکت‌های روابط‌عمومی در سال ۲۰۲۳ تنها 1.8 درصد رشد داشتند

هزینه‌های فناوری، کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و مصرف‌کنندگان محتاط در شرایط رکود اقتصادی، بر صنعت روابط‌عمومی در سال 2023 سایه افکندند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هزینه‌های فناوری، کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و مصرف‌کنندگان محتاط در شرایط رکود اقتصادی، بر صنعت روابط‌عمومی در سال 2023 سایه افکندند.


146 شرکت مستقل که توسط اودویر رتبه‌بندی شده‌اند، رشد ناچیز 1.8 درصدی را تجربه کردند و به مجموع درآمد کارمزدی 4.7 میلیارد دلار دست یافتند.

این عملکرد ضعیف در پی رشد قوی 18.2 درصدی در سال 2022 و افزایش 29.7 درصدی در سال 2021 به دنبال خروج از همه‌گیری کووید-19 بود.

منبع انگلیسی: اودویر
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/