شرایط شرکت در انتخاب روابط عمومی های برتر اعلام شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دوازدهمین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشور از سوی موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و با همکاری انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی برگزار می‌شود.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) دوازدهمین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشور از سوی موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و با همکاری انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش شارا، مدیر اجرایی جشنواره با اعلام این مطلب، گفت: همه روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط تا پایان مردادماه 1394 فرصت دارند برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشور، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علیزاده افزود: جشنواره روابط عمومی های برتر و قدردانی از پیشگامان روابط عمومی کشور در چهار بخش ویژه، اصلی، فعالان روابط عمومی و روابط عمومی دیجیتال پذیرفته، ارزیابی و جایزه اهدا می شود.

وی با اشاره به این موضوع که در بخش فعالان روابط عمومی از مدیران حامی روابط عمومی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی قدردانی خواهد شد، ادامه داد: برای سومین سال متوالی نشان روابط عمومی، جایزه ویژه سال و جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی طراحی شده و به سازمان ها و افرادی تعلق می گیرد که در تولید یک ایده و یا یک عملکرد مدیریتی، ایجاد بسترهای حقوقی و ساختارهای تخصصی، پاسداری از استانداردهای حرفه ای، تکریم شعور و آگاهی مردم و به طور کلی برای توسعه و اعتلای روابط عمومی کشور فعالیت های مشخص، تاثیرگذار و موثری انجام داده باشند.

دبیر جشنواره گفت: انتخاب و معرفی آثار جشنواره توسط گروهی از اساتید، صاحب نظران و کارشناسان با تجربه روابط عمومی و ارتباطات صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است فقط آثاری در این جشنواره شرکت داده می شوند که در سال 1393 تولید شده باشند

 

نشانی وبسایت: http://www.irancpr.ir/fa/?current=page&content=1101