شبکه لینکدین خود را در تعطیلات گسترش دهید

هفته گذشته، به دانشجویان توصیه کردم که رزومه خود را پاره کنند و روی پروفایل لینکدین خود تمرکز کنند. همین توصیه در مورد شبکه های غیر حضوری تعطیلات نیز صدق می کند که ممکن است یک یا دو سال دیگر طول بکشد تا به سطح موقعیت قبل از همه گیری بازگردد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| هفته گذشته، به دانشجویان توصیه کردم که رزومه خود را پاره کنند و روی پروفایل لینکدین خود تمرکز کنند. همین توصیه در مورد شبکه های غیر حضوری تعطیلات نیز صدق می کند که ممکن است یک یا دو سال دیگر طول بکشد تا به سطح موقعیت قبل از همه گیری بازگردد. بنابراین، ساعاتی را که ممکن بود امسال در یک رویداد اجتماعی سپری کرده باشید، اختصاص دهید تا حضور لینکدین خود را گسترش دهید.

چندین پست گذشته در اینجا به اهمیت استفاده از تعطیلات برای گسترش شبکه های شخصی شما پرداخته است. متأسفانه، تعداد بسیار کمی از رویدادهای حضوری در 20 ماه گذشته برگزار شده است. اگرچه این رویدادها به آرامی شروع به بازگشت کرده اند، بسیاری از ما در مورد شرکت در رویدادها محتاطانه رفتار می کنیم مگر اینکه از وضعیت سلامت و واکسیناسیون همه شرکت کنندگان مطمئن باشیم.

اگرچه ما شدیداً می خواهیم به حالت “عادی” برگردیم، این بیماری همه گیر همچنان در حال افزایش است، به ویژه در میان افراد واکسینه نشده. یکی از همسایه‌های من که ماه‌هاست ندیده‌ام، هفته گذشته بر اثر کووید-19 درگذشت، در حالی که شوهرش نیز به شدت بیمار است.

من حدس می‌زنم هدف دو‌گانه‌ای برای این پست وجود دارد: (1) واکسینه شوید، (2) شبکه مجازی خود را گسترش دهید. من بیشتر در مورد اهمیت واکسیناسیون موعظه نمی کنم. درعوض، به تمرکز روی برخی از نکاتی را که با دانشجویان مورد بحث قرار گرفته‌اند به اشتراک می‌گذارم:

نمایه لینکدین خود را بسازید – شامل یک عکس با کیفیت حرفه ای، ایجاد یک عنوان قدرتمند، خلاصه پروفایل و توضیحات موقعیت (با دستاوردهای قابل اندازه گیری)

شبکه خود را گسترش دهید – با همکلاسی ها یا همکاران تجاری و کسانی که می شناسند شروع کنید.

درخواست های اتصال پیوندی را شخصی سازی کنید – همیشه یک پیام شخصی داشته باشید. هرگز از درخواست عمومی استفاده نکنید.

تعامل – لایک کنید و در مورد پست های لینکدین مربوط به صنعت خود نظر دهید. در کنار آن، دیدگاه حرفه ای خود را توضیح و بسط دهید.

به گروه‌های لینکدین بپیوندید – راهی عالی برای گسترش شبکه‌تان، زیرا سایرین در گروه شروع به دنبال کردن شما خواهند کرد.

مارک های مورد علاقه را دنبال کنید – سازمان هایی را دنبال کنید که ممکن است دوست داشته باشید در آنها کار کنید.

اهداف LinkedIn را تعیین کنید – همینطور برای تعامل، با این هدف شروع کنید که حداقل یک بار در هفته با لایک کردن و نظر دادن در مورد پست‌های ارتباط خود، درگیر شوید. حداقل هر سه ماه یکبار، نمایه خود را بررسی و به روز کنید.

 

 

 

منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

12 دسامبر 2021