شارا/ هفته رسانه اجتماعی در دانشگاه تنسی

دوشنبه آغاز هفته رسانه های اجتماعی دانشگاه تنسی بود، یک سری جامع از پنل ها و جلسات مباحثه که به میزبانی دانشکده ارتباطات و اطلاعات برگزار شد. این رویدادها که با حضور نمایندگانی از بازفید، اسپن، شبکه اسکریپس، دیانا وارنر و سایر شرکت های بزرگ آغاز به کار کرد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کاترین نانی- دوشنبه آغاز هفته رسانه های اجتماعی دانشگاه تنسی بود، یک سری جامع از پنل ها و جلسات مباحثه که به میزبانی دانشکده ارتباطات و اطلاعات برگزار شد. این رویدادها که با حضور نمایندگانی از بازفید، اسپن، شبکه اسکریپس، دیانا وارنر و سایر شرکت های بزرگ آغاز به کار کرد.


همه رویدادها رایگان و درها به روی همگان باز بود، غیر از برنامه ناهار که تنها برای کسانی بود که دعوتنامه داشتند ودر ضیافت ناهار روز پنج شنبه کلهان شرکت کردند.


پانل های دانشگاه تنسی انوع ایده ها و مسائل مرتبط با شبکه های اجتماعی و بازاریابی همانند «ایجاد آگاهی از برند از طریق تبلیغات و روابط عمومی با بسترهای رسانه اجتماعی» و «چگونه می توان کاری را در شبکه های اجتماعی آغاز کرد.» مطرح شد.


کورتنی چیلدرز، استادیار دانشکده تبلیغات و روابط عمومی گفت: «ما یک تن از سخنرانان و موضوعات متنوع در این سال داریم.» وی افزود: «شرکت کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که از متخصصان رسانه اجتماعی در زمینه حرفه ای شان بشنوند، می توانند یاد بگیرند چطور از رسانه اجتماعی استفاده کنند تا اینکه چگونه کار پیدا کنند، تا اینکه درکی از مدیریت رسانه های اجتماعی بدست آوردند. برندهای چند ملیتی مانند اسپن. اعضای مخاطب باید از موارد زیادی بپرهیزند تا بتوانند از آن در آینده منتفع شوند.»


در حالیکه اکثر دانش آموزان در حال حاضر از رسانه اجتماعی برای استفاده شخصی استفاده می کنند، چیلدرز گفت: درک کمی از نرم افزارهای رسانه اجتماعی در یک محیط حرفه ای وجود دارد.
چیلدرز تصریح کرد: «اکثرا درکی از اهمیت رسانه اجتماعی در بافت مدیریت برند ندارند- چه برای یک شرکت، سازمان یا سازمان غیر انتفاعی باشد.»


وی افزود: «من امیدوارم اعضای پنل یک چشم انداز کاملا متفاوت آماده کنند و دانشجویان ما را برای موقعیت های کارآموزی و حرفه ای آینده آماده می کند.»


کتی ایزاگوری گفت: «در کلاس هایم، من بارها در باب رسانه اجتماعی گفته ام می تواند علاوه بر دلایل شخصی برای کسب و کار نیز مورد استفاده قرار گیرد.» وی که دانشجوی سال دوم روابط عمومی است می گوید: «من علاقه دارد ببینم چگونه این سخنرانان از وبسایت های مشابه استفاده می کنند که من هر روز برای نام بزرگ شرکت های شان استفاده می کنم.»


چیلدرز گفت: شبکه های اجتماعی امروزه جزئی لاینفک از زندگی هر شخص شده است. و افزود: «از امروز تا پنج یا 10 سال آینده، ما ممکن است درباره «چیزهای بزرگ» صحبت کنیم اما رسانه های اجتماعی اهمیت انقلابی حقیقی در ساخت و حفظ ارتباطات دارند و به ایجاد روابط و شفافیت آن کمک می کنند.» وی در نهایت گفت: «اینها همه صداهایی است که برآمده از مردم می باشد.»


منبع: http://utdailybeacon.com/news/2014/mar/31/ut-social-media-week-arrives-educates-professional/