شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد رضا باقرزاده روز سه شنبه در نشست شورای روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد افزود: تبلیغات و انتشارات، ارتباطات مردمی، افکار سنجی و ایجاد خلاقیت و نوآوری بویژه در حوزه اطلاع رسانی الکترونیک از سایر شاخص های مورد نظر برای انتخاب روابط عمومی های برتر خواهد بود.
وی بیان کرد: داشتن برنامه مدون یک ساله ، تهیه بروشور و فیلم های مستند از فعالیت های سازمانی، اجرای برخی برنامه های ویژه اطلاع رسانی و نیز انجام همایش ها از دیگر شاخص های مورد تاکید شورای روابط عمومی های استان برای تقدیر از روابط عمومی های فعال است.
باقرزاده اظهار کرد: رویکرد اصلی در این راستا در وهله نخست فعال سازی و ایجاد انگیزه و پویایی در مجموعه روابط عمومی دستگاه های مختلف اجرایی است.
وی با بیان اینکه شاخص های ارزیابی و تقدیر از روابط عمومی ها در سطح وسیعی انجام خواهد گرفت، افزود: ارزیابان و داوران برای انتخاب برترین ها نیز افرادی بیرون از مجموعه روابط عمومی ها ولی درگیر و آگاه به مسایل و کارکرد روابط عمومی ها خواهد بود.
باقرزاده با اشاره به تجلیل از روابط عمومی های برتر کهگیلویه وبویراحمد در روز خبرنگار، گفت: اداره کل روابط عمومی و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در نظر دارد به منظور ایجاد انسجام، اتخاذ شیوه مناسب، هماهنگی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی که حق قانونی مردم نسبت دولت است، عملکرد روابط عمومی دستگاه ها را در این رابطه را ارزیابی کند.
منبع: ایرنا
|
نظر بدهید