سیاستهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبیین شد

با هدف تبیین سیاستهای ارتباطی و رسانه‌ای و انجام تعاملات حرفه‌ای در عرصه روابط‌عمومی، نشست‌های منطقه‌ای روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در ستاد مرکزی برگزار می‌شود.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| با هدف تبیین سیاستهای ارتباطی و رسانه‌ای و انجام تعاملات حرفه‌ای در عرصه روابط‌عمومی، نشست‌های منطقه‌ای روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در ستاد مرکزی برگزار می‌شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل منصور فخاران، مشاور ریاست و مدیر روابط‌عمومی این سازمان بر ضرورت تغییر نگرش در حوزه روابط‌عمومی و پرهیز از اقدامات هزینه‌ساز و کم‌بازده توسط روابط‌عمومی استانها و یکسان‌سازی رویه‌های اجرایی، ارتقای جایگاه‌ روابط‌عمومی در حوزه درون‌ سازمانی و برون سازمانی با ایجاد ارتقای فعالیت‌های تأثیرگذار و رضایت‌بخش تأکید کرد.
 
 وی افزود: ارتقای جایگاه روابط‌عمومی صرفاً به امکانات و تجهیزات نشست بلکه در گرو فعالیت هدفمند، هوشمندی مدیران روابط‌عمومی و در یک کلمه روابط‌عمومی حاضر در میدان و صحنه تمام فعالیت‌های سازمان است.
 
 وی خاطرنشان کرد: از این رو، باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات و تعاملات ستادی و استانی برای دستیابی به این مهم استفاده شود و اعتقاد داریم که مدیران روابط‌عمومی در حوزه صف، بهترین تجارب را دارند، اما با لحاظ کردن سیاست‌های برجسته و کلان ارتباطی و اطلاع‌رسانی، می‌توانند توفیقات بیش از پیش داشته باشند.
 
 براساس این گزارش در راستای برگزاری سلسله نشست‌های منطقه‌ای روابط‌عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای با هدف تبیین سیاست برنامه‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی حوزه روابط‌عمومی، نشست شورای منطقه‌ی مرکزی، با حضور رؤسای واحدها و بخش‌های مختلف روابط‌عمومی، ستاد مرکزی برگزار و هریک از بخش‌ها انتظارات و سیاست‌های مرتبط را تشریح کردند.
 
 در این نشست در حوزه ارتباط با رسانه‌ها اهداف، سیاست‌ها و چارچوب محتوایی انعکاس اخبار سازمان در بین رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و رسانه ملی و شبکه‌های مجازی تشریح شد و از سوی اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 تشریح مهمترین اهداف و سیاستهای عملکردی در حوزه‌های تخصصی برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، انجام تشریفات مناسب و صحیح اداری و ارتباطی در ارتباط با افتتاحیه‌ها و انجام پروژه‌های سازمانی، همسان‌سازی عملکرد و سیاستهای ارتباطی در خصوص تولیدات تخصصی و عملکردی در حوزه روابط‌عمومی از منظر ارتباطات سمعی و بصری از سوی همکاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص تصویب و ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم انجام شد.
 
 این گزارش حاکی است همچنین در ارتباط با اخبار سازمانی جهت نشر در پایگاه الکترونیکی سازمان و انتشار در رسانه‌های جمعی، تعامل در خصوص یکسان‌سازی شیوه‌ها و دستورالعمل‌های حوزه انتشاراتی با هدف کاهش هزینه‌ها و مدیریت هزینه‌ها استفاده بهینه از امکانات و اعتبارات موجود، ساماندهی و بازنگری در پایگاه الکترونیکی استانها تعامل در بین اعضا انجام شد.