شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، سه کتاب جدید روابطعمومی رونمایی میشود.
به گزارش شارا، کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابطعمومی به بررسی تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روابطعمومی نوشته ولید عبدالناصر میپردازد. نویسنده در این کتاب معتقد است که تحول دیجیتال بهویژه در حوزههایی همچون روابطعمومی از نان شب هم واجبتر است و تمام شرکتها و سازمانها بیش از هر چیزی به روابطعمومیدیجیتال نیاز دارند.
کتاب اسناد مرجع روابطعمومی نوشته عادل میرشاهی مجموعهای از مستندات و مدارک هستند که چارچوب و مبنای فعالیتهای روابطعمومی را تعیین میکنند.
کتاب مدل جهانی روابطعمومی و ارتباطات یک چارچوب جامع برای مدیریت استراتژیک داراییهای نامشهود سازمانهاست. این مدل بر اساس تحقیقات و تجربیات کارشناسان روابط عمومی از سراسر دنیا طراحی شده است.
این سه کتاب توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی و انجمن متخصصان روابطعمومی منتشر میشوند.
انتهای پیام/
نظر بدهید