شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || ایجاد بیانیههای مطبوعاتی ارزشمند نیازمند تمرکز بر مخاطب و ارائه محتوایی است که توجه رسانهها را به خود جلب کند.
در این راستا، Ann Wylie در وبیناری توضیح داده که سه نکته کلیدی در تهیه بیانیه مطبوعاتی موفق عبارتند از:
1. تمرکز بر خواننده: باید از دیدگاه خبرنگاران و مخاطبان به موضوع نگاه کرد و محتوایی همسو با نیازهای آنها ایجاد کرد. این کار احتمال پوشش خبری را افزایش میدهد.
2. شروع با مزایا: به جای بیان ویژگیها، با توضیح مزایا و ارزشهای ارائه شده شروع کنید تا خواننده سریعاً اهمیت خبر را درک کند و توجه او جلب شود.
3. ارائه صحیح: زمانبندی و هدفگذاری دقیق و همچنین شخصیسازی پیام برای هر خبرنگار، از عوامل کلیدی در موفقیت بیانیههای مطبوعاتی است.
این روشها به ایجاد ارتباط موثرتر و جلب توجه بیشتر از سوی رسانهها کمک میکنند.
منبع انگلیسی: notified
منبع فارسی:
شارا، شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی
انتهای پیام/
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
نظر بدهید