1. حقایق و اطلاعات
مردم حقایق را می خواهند و آنها را در زمان واقعی هم می خواهند.
بهترین کانال، اینترانت است. با یک به روزرسانی منظم و روزانه که همه می توانند به آن اعتماد داشته و به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. این همان چیزی است که برت لوتز، “یک منبع حقیقت” می نامد.
2. بینش و راهنمایی
روندها در کارهایی که بعد انجام می دهیم چه تاثیری می گذارد و هفته آینده چه خواهیم کرد؟ کارمندان می خواهند بدانند که ما چه می کنیم – و چرا.
بهترین کانال: ایمیل یا جلسات گروه مجازی. مدیران واقعاً به حمایت از ارتباط دهندگان در این زمینه احتیاج دارند. نه هر روز، و هر بار که اتفاق جدیدی رخ می دهد، زیرا هر ساعت اتفاق جدیدی رخ می دهد. آرام باشید و یک ارزیابی مطمئن ارائه دهید.
3. شفقت و الهام
مردم می خواهند الهام بگیرند، بدانند که ما از این بحران به سلامت عبور خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد و همه ما باید به هر شکلی که می توانیم از یکدیگر مراقبت کنیم.
بهترین کانال: یک نفر، احتمالاً مدیرعامل.
به طور خارق العاده، هر سه سطح از این ارتباطات در یک فرد مجسم می شوند. به همین دلیل است که مردم شاهد برنامه ریزی برگزاری جلسات روزنامه نگاری توسط اندرو کومو، فرماندار نیویورک هستند.
کومو با بیان حقایق شروع می کند و سپس به سمت روندها و بینش ها حرکت می کند و در مورد چگونگی شتاب COVID-19 (کروناویروس) در نیویورک صحبت می کند، برای مقابله با آن چه باید کرد و چگونه اتفاق می افتد که در بقیه کشور پخش می شود.
او با صحبت کردن در مورد شفقت، نتیجه می گیرد. او در مورد مادرش صحبت می کند. او در مورد مادر شما و مادر من صحبت می کند. او از طنز مناسب استفاده می کند و او در مورد عشق صحبت می کند.
من پیشنهاد نمی کنم که هر مدیر عامل، اندرو کومو باشد، یا می تواند باشد. به همین دلیل ارتباطات در اینجا بسیار مهم هستند: ارائه اطلاعات و حقایق روشن، در زمان واقعی؛ تجزیه و تحلیل روند و پیشرفت هایی که می تواند برای مخاطب بومی سازی شود و به رهبران ما کمک می کند تا با قاطعیت و دلسوزی رهبری کنند.
|
نظر بدهید