سه روند بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط‌عمومی دیجیتال در سال 2022

با توجه به فرا رسیدن سال جدید، زمان بسیار خوبی برای برندهاست تا به روندهای بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال در سال 2022 نگاه کنند. به برنامه های بلندمدت خود توجه کنند. در حالی که هیچ کس نمی تواند از آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد مطمئن باشد، ماندن در صدر روندها و امتحان کردن استراتژی های مختلف می تواند به شرکت ها کمک کند تا برخی از بینش های مفید را شناسایی کنند.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| با توجه به فرا رسیدن سال جدید، زمان بسیار خوبی برای برندهاست تا به روندهای بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال در سال 2022 نگاه کنند. به برنامه های بلندمدت خود توجه کنند. در حالی که هیچ کس نمی تواند از آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد مطمئن باشد، ماندن در صدر روندها و امتحان کردن استراتژی های مختلف می تواند به شرکت ها کمک کند تا برخی از بینش های مفید را شناسایی کنند.

تجربه مشتری

هر سال، شرکت‌های بیشتری تمرکز خود را بر روی مشتریان خود معطوف می‌کنند، که به آرامی برخی از باورهای بزرگ را در مورد آنچه در واقع بازاریابی است تغییر داده است. این روزها، کمتر به فکر متقاعد کردن مردم برای خرید یا کار با یک برند است و بیشتر در مورد ارائه تجربیات مثبت به مشتریان است که باعث بازگشت آنها نیز می شود. وقتی یک کسب و کار بتواند بر ایجاد فرهنگ مثبت و ارائه تجربیات و خدمات عالی به مشتریان تمرکز کند، بازاریابی تقریباً از خودش مراقبت می کند.

مصرف کنندگان از اولین لحظه ای که پس از تکمیل خرید، علاقه آنها به خدمات مشتری جلب می شود، از برندها انتظار تجربه یکپارچه دارند. آنها انتظار پیام های شخصی سازی شده ای دارند که به آنها در حل مشکلات یا تصمیم گیری برای خرید کمک می کند و تجربه ای با کیفیت بالا که بر سفر خرید آنها در هر کانال متمرکز است. جدای از پیام های سفارشی، شرکت ها همچنین باید راه هایی برای دریافت و پاسخ به سوالات مشتریان بیابند.


محتوای بصری داستان محور

اکثر مردم محتوای بصری را به جای متن ساده ترجیح می دهند، که تقریباً از تعداد کاربران فعال در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، تیک تاک و پینترست مشخص است.

به خاطر سپردن محتوای بصری برای مصرف کنندگان در مقایسه با محتوای نوشتاری بسیار آسان تر است. علاوه بر این، کنند که به مصرف کنندگان کمک می کند پیام را برای مدت طولانی تری به خاطر بسپارند.

فعال سازی کارکنان

یکی از بزرگترین عواملی که مشتریان را از خرید از یک برند باز می دارد، نگرش بد کارکنان است. از آنجایی که کارمندان راهی برای مشتریان برای نشان دادن چهره به یک برند هستند، برای کسب و کارها مهم است که تعاملات بین مصرف کنندگان و کارمندان خود را برجسته کنند.

بهترین راه برای دستیابی به این هدف، ایجاد پایه‌ای برای تعامل کارکنان است که در آن شرکت اطمینان حاصل کند که هر یک از کارکنان با ارزش‌ها و مأموریت شرکت همسو هستند و آنها را با جزئیات درک می‌کنند. اگر کارمندان در محل کار راضی نباشند، به کسب و کار و در نتیجه مشتریان اهمیتی نمی دهند. ساختن محل کار در جایی که کارکنان بخواهند کار کنند، و سرمایه گذاری زمان و تلاش برای اطمینان از اینکه همه آنها احساس ارزشمندی می کنند، بهترین روشی است که فعال سازی کارمندان انجام می دهد.

 

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
ران توروسیان | 3 ژانویه 2022 | روابط عمومی