سه راهی که محتوای وب شما می تواند به روابط‌عمومی شما کمک کند

اتاق خبر باید شامل یک کیت مطبوعاتی (عکس، ویدئو، صدا و غیره) باشد تا خبرنگاران بدون نیاز به ایمیل زدن مستقیم با شما از آن استفاده کنند. همچنین باید بیانیه های مطبوعاتی شرکت، پوشش مطبوعاتی، مراجع اضافی و اطلاعات تماس با رسانه خود را نیز درج کنید.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| در اینجا سه ​​راه وجود دارد که محتوای وب خوب می تواند به تقویت روابط‌عمومی شما کمک کند:


منبع جدید خود شوید

اتاق خبر و وبلاگ شرکت شما صفحات بسیار خوبی هستند تا به مشتریان و روزنامه‌نگاران اطلاع دهند که دقیقاً در شرکت شما چه می گذرد. اتاق خبر جایی است که می‌توانید گزارش‌های اخیر را به اشتراک بگذارید، نشان دهید که با کدام رسانه‌ها و روزنامه‌نگارانی که در گذشته با آنها کار کرده‌اید و موضوعاتی را که شرکت شما می‌تواند با اقتدار درباره آنها صحبت کند، برجسته کنید.

اتاق خبر باید شامل یک کیت مطبوعاتی (عکس، ویدئو، صدا و غیره) باشد تا خبرنگاران بدون نیاز به ایمیل زدن مستقیم با شما از آن استفاده کنند. همچنین باید بیانیه های مطبوعاتی شرکت، پوشش مطبوعاتی، مراجع اضافی و اطلاعات تماس با رسانه خود را نیز درج کنید.

وبلاگ: وبلاگ‌ها سبک نوشتاری شخصی‌تری را نسبت به انتشارات مطبوعاتی امکان‌پذیر می‌سازند.

یک هشدار: اگر نمی توانید به طور منظم محتوا تولید کنید، وبلاگ راه اندازی نکنید. نگهداری و سازگاری ضروری است.

کارآمد باشید

کار با کیفیت واقعی شایسته استفاده در چندین پلتفرم است. پاورپوینت ها می توانند به وبلاگ تبدیل شوند. انتشارات مطبوعاتی می توانند به مقاله تبدیل شوند. طرح‌های تجاری جدید می‌توانند به مطالعات موردی برای مشتریان دیگر تبدیل شوند.

برای تأمل در مورد محتوایی که قبلاً تولید کرده اید و بینش هایی که از پروژه های تکمیل شده به دست آورده اید، زمان بیشتری صرف کنید. رسانه ها و مشتریانی که با آنها کار می کنید می توانند این اطلاعات را دریافت کنند و بهتر بفهمند که چگونه خود را از رقبای خود متمایز می کنید.

سئو برای خودتان

در اینجا چند نکته وجود دارد که در این راه یاد گرفتم:

– برای ربات‌ها ننویسید برای مردم بنویسید – سئو وسیله ای برای رسیدن به هدف است نه خود هدف.


– از Google Trends برای یافتن کلمات مناسب استفاده کنید – Google Trends ابزاری رایگان برای شماست تا بتوانید محبوب ترین اصطلاحات را برای صنعت خود جستجو کنید.

– هایپرلینک، هایپرلینک، هایپرلینک – سئوی وب‌سایت شما با تعداد لینک های درون سایت (در وب‌سایت شما) و خارج از سایت (سایر وب‌سایت ها) بهبود می یابد. به عنوان یک نکته جانبی، سئوی شما نیز توسط سایر وب‌سایت‌ها و منابعی که به وب‌سایت شما پیوند می دهند، بهبود می یابد.

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
اندی لو | 28 فوریه 2022 | تحلیل، روابط‌عمومی