شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– رئیس مرکز اطلاع رسانی و سرپرست امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان با بیان این که نوآوری و خلاقیت باید اولویت روابط عمومی ها باشد، گفت: مدیران روابط عمومی باید همراه با مانند مدیرکل مشکل اصلی ورزش و جوانان بررسی کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مازیار ناظمی در آغاز سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور که به میزبانی مشهد مقدس برگزار میشود، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان مدیری حرفهای است که به بحث روابط عمومی و برگزاری چنین سمیناری توجه میکند، مدیران حرفهای به بحثهای روابط عمومی توجه میکنند.
وی افزود: حضور مدیر روابط عمومی قوی کنار مدیر کل علمکرد یک اداره را رقم خواهد زد و مدیر روابط عمومی باید مانند یک مشاور در کنار مدیرکل مسائل را حل کند.
ناظمی خاطرنشان کرد: سال آینده آخرین سال فعالیت دولت یازدهم است در این سال باید خدمات دولت یازدهم بدون کم و کاستی به مردم کشور اطلاع رسانی شود باید ارتباط دولت ملت به درستی دیده شور و بدون نقصی فعالیتها اطلاع رسانی شود.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه سال 95 سال بیان دستاوردهای دولت خواهد بود، خاطرنشان کرد: بخش روابط بین الملل در وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد که زیر نظر 3 معاونت فعال خواهند شد و ادارت کل استانی هم میتوانند برای راه اندازی این بخش اقدام کنند.
ناظمی با بیان اینکه اطلاع رسانی باید با سرعت و دقت از سوی روابط عمومی صورت پذیرد، عنوان کرد: روابط عمومی باید برنامههای خود را طبق تقویم سالیانه اداره کل تنظیم کند و برنامهها را به موقع اطلاع رسانی کند، در برخی موارد سناریو تبلیغاتی مشخصی وجود ندارد، آگاهی کامل باید در زمینه برگزاری تمامی برنامهها وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: باید برای برنامهها شعار و رویکرد انتخاب شود تا بتوان بر اساس آن تبلیغات را انجام داد، روابط عمومی فعال باید به افکار سنجی هم توجه داشته باشد و نظارت بخشهای مختلف را به جامعه و یا مدیران را اطلاع رسانی کند.
وی با اشاره به اینک افزایش مقبولیت دولت، شهروندان کارفرمایان دولت، دولت خدمتگزار ملت سیاست ما در روابط عمومی است، گفت: باید نقد پذیری خود را بالا ببریم تا بتوانیم مستقیم با جامعه ارتباط برقرار کنیم، مدیران روابط عمومی باید در کنار مدیرکل اتاق فکری تشکیل دهند تا بتوانند اهداف و وعدههای مشخص شده و به مدیران اجرایی یادآوری کنند و برای حرکت به سمت تحقق اهداف گام بردارند.
سرپرست امور بین المللی وزارت ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: نوآوری و خلاقیت باید اولویت روابط عمومی باشد، زمانبندی و ارتباط با معاونان و روسای ستادی برای برگزاری برنامههای مختلف یکی از عوامل مهم و وظایف روابط عمومی است، همچنین باید روابط خوبی با رسانهها وجود داشته باشد.
گفتنی است ناظمی پس از سخنان آغازین خود کارگاه آموزشی روابط عمومی و رسانه را برای حاضرین در سمینار برگزار کرد.
موفقیت هر سازمانی بستگی به فعالیت روابط عمومی دارد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: روابط عمومی میتواند هر سازمانی را به سمت موفقیت و پیشرفت ببرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کوروش صبوریان امروز در آغاز سمینار مدیران روابط عمومی ادارت کل ورزش و جوانان کشور که در مشهد مقدس برگزار میشود، اظهار کرد: نقش روابط غیر قابل انکار است یک مدیر تنها میتواند نقش روابط عمومی را درک کند در زمان طول مدیریتم متوجه شدم که نقش روابط عمومی بسیار پررنگ است.
وی افزود: مدیر روابط عمومی باید توانایی های فراوانی داشته باشد خیلی از چالش ها توسط مدیر روابط عمومی حل میشود، مدیر روابط عمومی مشاور مدیرکل است و در مراسمهای مختلف به کمک مدیریت میآید.
صبوریان خاطرنشان کرد: هر اداره کلی که ضعیف عمل کند روابط عمومی نقصهای آن را برطرف میکند، نمایش عملکرد یک اداره کل به روابط عمومی بستگی دارد.
مدیرکل با تاکید بر اینکه روابط عمومی موفق سازمان را رو به جلو میبرد، عنوان کرد: تمامی ادارات کل باید به روابط عمومی توجه کنند، خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل استانی اهمیت این موضع را درک کردهاند و در حال حاضر مجموعهای در کشور در حال فعالیت میباشد.
نظر بدهید