شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| مراسم معارفه و تودیع سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابطعمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل، با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی بانک ملی ایران،دکتر محمد رضا فرزین در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد مهدی سوهانیان،گفت:روابطعمومی،پل ارتباطی بانک با مشتریان است بنابراین تقویت عملکرد روابطعمومی منجر به بهبود رابطه بانک با مشتریان می شود.
وی افزود:روابطعمومی به دلیل ارتباط با رسانه ها،نقش موثری در ساختن تصویر و درک عموم جامعه از بانک ملی ایران دارد.مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد:پرداختن به ایده های نو و جذاب برای مخاطبان،بیان برنامه ها و عملکرد بانک به بهترین نحو و انعکاس مطلوب آن به جامعه،از اهمیت بسزایی برخوردار است.
سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابطعمومی نیز در این مراسم گفت:یکی از امتیازات بانک ملی ایران برخوداری از نیروی انسانی با تجربه و متعهد به بانک است؛با چنین پشتوانه ای می توان کارهای بزرگی را به ثمر رساند.
وی افزود:بانک ملی ایران نقش پیشرویی در نظام بانکی دارد،از این رو اداره کل روابطعمومی این بانک باید بتواند بهترین عملکرد را در ارتباط موثر با افکار عمومی و ارائه درست و امانتدارانه اخبار به آنها داشته باشد.
مهدی سوهانیان رئیس سابق اداره کل روابطعمومی بانک ملی ایران نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، گفت: دستاوردهای این اداره جهت انعکاس مطلوب عملکرد بانک، نتیجه کار تیمی و تلاش همه کارکنان روابطعمومی است.
گفتنی است سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابطعمومی بانک ملی ایران،پیش از این در خبرگزاری مهر،مرکز آفرینش های هنری،مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی،موسسه رسانه ای آوین مدیا و مرکز هنری-رسانه ای نهضت دارای مسئولیت بوده و علاوه بر تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی و مستند سازی،مشاور ریاست سازمان زیباسازی شهر تهران را نیز بر عهده داشته است.
|
نظر بدهید