شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– سرفصل های کارگاه آموزشی روش ها وشیوه های تحلیل محتوا در روابط عمومی اعلام شد.
به گزارش شارا، تکنیک تحلیل محتوا که نخست با رویکرد کمی توسعه یافته بود اکنون گسترش و تاکید بسیاری بر مضامین کیفی، گفتمان،احساسات و از این قبیل دارند که توزیع کنندگان واحدهای پیامی شایسته است به ابعاد کمی و کیفی پیام انتشاری دقت داشته باشند.
کلیات
مروری برتعریف تحلیل محتوا
ویژگی ها وشروط تحلیل محتوا
انواع تحلیل محتوا
طرح های تحلیل محتوا در روابط عمومی
فنون تحلیل محتوا
موارد کاربرد تحلیل محتوا در روابط عمومی
فرآیند تحلیل محتوا درروابط عمومی
چگونگی تعریف و مقوله بندی درتحلیل محتوا
کد گذاری ،ثبت واستخراج مقولات یا مضامین
نحوه محاسبه قابلیت اعتماد
تنظیم گزارش تحلیل محتوا برای سازمان
تمرین عملی در کارگاه
در این کارگاه دکتر امیرمسعود مظاهری در باره مباحث بالا سخنرانی خواهند کرد.
علاقمندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 88062963 ـ 88216277 تماس حاصل نمایند.
|
نظر بدهید