سخنگوی شورای شهر کرج: روابط عمومی شهرداری کرج ظرفیت نقدپذیری داشته باشد

نایب رئیس و سخنگوی شورای شهر کرج گفت: روابط‌عمومی شهرداری کرج در اصل تسهیل کننده رابطه نهادهای اجرایی و مردم است، نه بوق یک طرفه؛

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| نایب رئیس و سخنگوی شورای شهر کرج گفت: روابط‌عمومی شهرداری کرج در اصل تسهیل کننده رابطه نهادهای اجرایی و مردم است، نه بوق یک طرفه؛

به گزارش به نقل از خبرگزاری موج البرز؛ سخنگوی شورای شهر کرج گفت: مطالبات، نطق ها و موارد مطرح شده که بسیاری از آنها از جانب مردم به گوش نمایندگان میرسد باید در پایگاه خبری شهرداری کرج منتشر گردد.

نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: انتشار دغدغه ها و موضوعات مختلف شهری میتواند خود عاملی آرام بخش در فضای شهر باشد از برخی جنجالها و حواشی جلوگیری کند.

رحیم خستو با اشاره به نقش روابط عمومی نوین در سازمان ها و دستگاه ها گفت: روابط عمومی بوقی یک طرفه نیست که یک سویه در آن دمیده شود و مردم از آن راضی باشند، بلکه روابط عمومی در سازمانها تسهیل کننده رابطه نهادهای اجرایی و مردم است

وی در پایان نیز گفت: روابط عمومی نه تنها باید صدای نمایندگان مردم را به گوش شهردار برساند، بلکه باید ظرفیت انتقال نقدها را از هر منبعی به مدیریت شهری نیز داشته باشد.