زنان قدرتمند در روابط عمومی: ملیسا واگرنر زوریخ

در نشست گروه ارشد مدیریت ما، شمارش زنان به مردان دقیقا 50/50 تقسیم شده است.

امروز صنعت چشم انداز ارتباطات تغییر کرده است و هر دلاری که صرف ارتباطات می شود در نظر گرفتن کلیدی برای موفقیت است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در نشست گروه ارشد مدیریت ما، شمارش زنان به مردان دقیقا 50/50 تقسیم شده است.


امروز صنعت چشم انداز ارتباطات تغییر کرده است و هر دلاری که صرف ارتباطات می شود در نظر گرفتن کلیدی برای موفقیت است.


عناصری چون تمرکز بر روی قدرت مشاوره کسب و کار واقعی, درک ماهیت انتقادی از تجزیه و تحلیل داده ها برای کمک به حل مشکلات کسب و کار، ارزش داستان سرایی قوی و گسترش نفوذ برای تعامل با ذینفعان کلیدی در سراسر جهان حائز اهمیتند. هم در زنان و هم در مردان در حال گرفتن شانس برابر به صنعت می آیند و فرصت هایی را برای انجام کار بزرگ و رشد حرفه خود می جویند.


آنچه من می بینم یک هجوم بسیار زیادی از افراد با استعداد با تمرکز بر قدرت نفوذ هم در مردان و هم در زنان است. صنعت روابط عمومی، همچنان گسترش تمرکز خود را به تجزیه و تحلیل عمیق تر، طراحی، توسعه محتوا و راه حل های اندازه گیری داده است.


در زمینه مشاوره، من می خواهم همان چیزی که به زنان جوان به مردان می گویند:
• تمرکز بر روی آنچه که واقعا در طول روز مهم است. هر روز، تعیین هدف و نسبت به آن کار می کنند. همچنین، تنظیم انتظارات زمانی که شما می توانید کاری نمی کند.
• تمایل به آموزش حین کار
• کار با مربیان. یک مضمون مشترک در مورد رهبری نیاز به فرد مناسب در جای مناسب در زمان مناسب است.
 

مدیر عامل شرکت و موسسWaggener Edstrom

http://www.prwomen.ir/fa/default.aspx?current=Article&Articlerogsfaid=4282