زنان روابط عمومی اماراتی جزو صدر نشینان صنعت طلا و جواهر

هند صدیقی دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه امریکایی شارجه در رشته علوم ارتباطات با گرایش روابط عمومی می باشد.

پیش از پیوستن به کسب و کار خانوادگی، هند برای یک شرکت بین المللی روابط عمومی کار می کرده است.

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)  سه زن در امارات متحده عربی در رتبه بندی اخیر جزو 20 زن برتر اثرگذار در حوزه صنعت ساعت سازی و جواهرات قرار گرفتند.


به گزارش پاو، این رتبه بندی در شماره ماه آوریل نشریه جواهرات و ساعت های عربی منتشر شده به معرفی 20 زن که در زمینه های همکاری برای توسعه، طراحی و نوآوری در صنعت ساعت سازی و جواهرات نقش حیاتی بازی می کنند پرداخته است.


آمنه بن هندی، هند و ماهره صدیقی از احمد صدیقی در میان قدرتمندترین و برجسته ترین چهره های صنعت ساعت سازی و جواهرات رتبه بندی شده اند.


هند صدیقی دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه امریکایی شارجه در رشته علوم ارتباطات با گرایش روابط عمومی می باشد.


پیش از پیوستن به کسب و کار خانوادگی، هند برای یک شرکت بین المللی روابط عمومی کار می کرده است.


وی در صدد بود که یک بخش بازاریابی برای شرکت در سال 2006 ایجاد کند و فعالیت های بازاریابی را به طور کارآمد به پیش برد. وی همچنین عضو کمیته اجرایی است که تمام جنبه های کسب و کار خانوادگی اش را مورد بررسی قرار داد.


هند با اعتماد به نفس می گوید: «هدف من در آینده بهبود تصویر شرکت و ایجاد تمایز میان این شرکت و سایر شرکت ها به عنوان شرکت پیشرو در خدمات و ارائه کالاهای لوکس هستم.»


ماهره صدیقی 15 سال پیش به عضویت این سازمان درآمد و از آن زمان درگیر مباحث مربوط به بهبود برند بوده است.


ماهره می گوید: «من چشم انداز روشنی از توسعه برند در دبی دارم. از روزی که خودم را درگیر مسائل این سازمان کردم می توانم به شما بگویم که به عنوان یکی از افراد کلیدی در ایجاد آگاهی از برند در میان مشتریان فعالیت کرده ام و توانسته ام آن را به عنوان برندی لوکس و با کلاس معرفی کنم. چه آن کالا یک ساعت بوده یا یک قطعه از مجموعه جواهرات.»


آمنه مدیر عامل شرکت بن هندی است، وی از دانشگاه الزاید با درجه لیسانس مدیریت کسب و کار و تکنولوژی اطلاعات دانش آموخته شده است. زمانی که وی به کسب و کار خانوادگی پیوست، او در ابتدا در مشاغل متعدد کار کرده بود. وی می خواست تفاوت میان عملکرد سیستم های حمایتی را درک کند.


آمنه به مجله ساعت ها و جواهرات گفت که شرکت تعداد زیادی از پورتفولیوهای برندهای جدید از قبیل ژوزف و جوز کافی را معرفی کرده است.


وی افزود: «ما کافی داخلی خودمان را به وجود آوردیم و اکنون آن را به نام کافی و اکستریم شوارما می شناسند. ما شعبه دوی ژوزف و جوز را در کویت باز کردیم و بخشی نیز در امارات تاسیس کرده ایم به به سرعت در حال رشد است. ارائه محصولات مورد نیاز ساکنان امارات متحده عربی هدفی است که به طور مستمر برای آن تلاش می کنیم.»


آمنه معتقد است زنان می توانند به طور حرفه ای کارشان را به خوبی مردان انجام دهند اما برای زنان گرفتن این جایگاه زمانبر است. وی گفت: «من فکر می کنم این بزرگترین چالش است و من می خواهم مثالی باشم برای زنانی که می خواهند از خانه بیرون بروند و رویاهای خودشان را دنبال کنند.»


منبع: http://gulftoday.ae/portal/6d7aedce-a66a-48b7-9856-5df11b0e58ad.aspx
منبع مرجع: http://www.prwomen.ir/fa/?current=article&Articlerogsfaid=4156

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)