شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || مهدی محمدی رییس مرکز روابطعمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت؛ در شرایط امروز برای پیشبرد اهداف سازمان و اطلاع رسانی مطلوب از اقدامات و خدمات ارایه شده به ذینفعان بیش از هر چیزی به تغییر نگرش و بینش در حوزه روابطعمومی نیاز دارد.
به گزارش روابطعمومی گمرک ایران، مهدی محمدی رییس مرکز روابطعمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در جمع مسوولان روابطعمومی گمرکات کشور به تبیین استراتژی کلان وزارت اقتصاد در حوزه ارتباطی پرداخت.
محمدی با اشاره به اینکه روابطعمومی در دنیای پیچیده امروزی مراکز ثقل سازمان ها هستند، افزود: امروزه خدمت گیرنده در واقع شریک سازمان است و باید به این سمت حرکت کنیم تا خدمات و تسهیلات لازم در کمترین زمان به ذینفعان ارائه شود.
وی با بیان اینکه رسانه ها در دنیای امروز نگاه جزئی به موارد و عملکرد سازمان ها دارند، افزود: روابطعمومی باید با استراتژی کلان نگری و تداوم انعکاس دستاوردها، اقدامات سازمان ها را به شیوه مناسب تری اطلاع رسانی نماید.
وی گفت: امیدآفرینی از مهمترین نقش ها و کارویژه اصلی روابطعمومیها است.
وی در پایان با اذعان به اینکه جایگاه روابطعمومی در گمرک نیازمند ارتقا است، اظهار امیدواری کرد: با حضور دکتر رضوانی فر این جایگاه در گمرک کشور ارتقا پیدا کند چرا که وی به اثرگذاری حوزه روابطعمومی باور راسخی دارد و ما در مجموعه وزارت اقتصاد وظیفه خود می دانیم که به موضوع ارتقا روابطعمومی در گمرک کمک کنیم.
انتهای پیام/
|
نظر بدهید