رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» می‌تواند نقش مهمی در آشنایی روابط‌عمومی‌ها با کاربردهای هوش مصنوعی داشته باشد

مهدی باقریان با بیان این مطلب که هوش مصنوعی یکی از فناوری‌های مهمی است که در حال حاضر در حال تغییر دنیاست، گفت: روابط‌عمومی‌ها باید با این فناوری آشنا باشند تا بتوانند از آن برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نخستین سمینار تخصصی «کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت 8 صبح در تهران برگزار می‌شود.

آقای دکتر علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران و مدرس فناوری‌های نوظهور، سخنران اصلی این سمینار است. ایشان در این سمینار به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی خواهد پرداخت و به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ خواهد داد.

برخی سرفصل‌های این سمینار عبارتند از:
– هوش مصنوعی چیست؟
– کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
– چالش‌های استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
– آینده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی

مهدی باقریان، رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با بیان این مطلب که هوش مصنوعی یکی از فناوری‌های مهمی است که در حال حاضر در حال تغییر دنیاست، گفت: روابط‌عمومی‌ها باید با این فناوری آشنا باشند تا بتوانند از آن برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند.
 

دبیر نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» در ادامه افزود: این سمینار می‌تواند نقش مهمی در آشنایی روابط‌عمومی‌ها با کاربردهای هوش مصنوعی داشته باشد.

 

وی همچنین معتقد است که همکاری و هم افزایی انجمن‌ها در اعتلای روابط‌عمومی نقش مهمی ایفا می‌کند.

 

رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی در همین زمینه افزود: انجمن‌ها نقش مهمی در اعتلای روابط‌عمومی ایفا می‌کنند. آنها می‌توانند با همکاری و هم‌افزایی با یکدیگر، به توسعه و پیشرفت این رشته کمک کنند.

باقریان با اشاره به این مطلب که یکی از راه‌های همکاری انجمن‌ها، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی است، گفت: این سمینارها و کارگاه‌ها می‌توانند به روابط‌عمومی‌ها کمک کنند تا دانش و مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف روابط‌عمومی، مانند هوش مصنوعی، به‌روز و بهبود بخشند.

وی تصریح کرد: انجمن‌ها همچنین می‌توانند با حمایت از تحقیقات و پژوهش‌های علمی در زمینه روابط‌عمومی، به توسعه این رشته کمک کنند. تحقیقات و پژوهش‌های علمی می‌توانند به روابط‌عمومی‌ها کمک کنند تا با چالش‌های جدیدی که در این رشته به وجود می‌آید، مقابله کنند.

دبیر نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» در پایان افزود: انجمن‌ها همچنین می‌توانند با ایجاد شبکه‌های حرفه‌ای به روابط‌عمومی‌ها کمک کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از تجربیات یکدیگر بیاموزند. این شبکه‌های حرفه‌ای می‌توانند به روابط‌عمومی‌ها کمک کنند تا در کار خود موفق‌تر باشند.
 

موسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی برگزار کنندگان این سمینار هستند. این سمینار نخستین گواهینامه آموزشی هوش مصنوعی در ایران را به شرکت‌کنندگان ارایه می‌دهد.

این سمینار برای روابط‌عمومی‌ها، مدیران تبلیغات و بازاریابی، مدیران رسانه‌ها و سایر علاقه‌مندان به هوش مصنوعی برگزار می‌شود.


برای شرکت در این سمینار می‌توانید با شماره‌تلفن‌های: 66943670- 66570194 (021) تماس بگیرید.
 

انتهای پیام/