روندهای بانکداری برای سال 2022 (4): اتوماسیون فرآیند هوشمند

ابزارهای اتوماسیون فرآیند مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و اتوماسیون فرآیند دیجیتال (DPA) همچنان در سال 2022 از رشد بیشتری برخوردار خواهند بود زیرا موسسات مالی مزایایی فراتر از بهبود کارایی را درک می کنند.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| به گفته مک‌کینزی، تقریباً نیمی از تمام فعالیت‌های کاری موجود می‌توانند در چند دهه آینده خودکار شوند، زیرا اتوماسیون فرآیند و مجازی‌سازی سطح بعدی رایج‌تر می‌شود.

مک کینزی پیش بینی می کند: «تا سال 2025، بیش از 50 میلیارد دستگاه به اینترنت اشیا (IoT) متصل خواهند شد. ربات ها، اتوماسیون، چاپ سه بعدی و موارد دیگر حدود 79.4 زتابایت داده در سال تولید می کنند. این معادل فرصت هایی برای کارایی بیشتر و داده های پیشرفته برای تصمیم گیری بهتر است.
 
 ابزارهای اتوماسیون فرآیند مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و اتوماسیون فرآیند دیجیتال (DPA) همچنان در سال 2022 از رشد بیشتری برخوردار خواهند بود زیرا موسسات مالی مزایایی فراتر از بهبود کارایی را درک می کنند.
 
 بیش از هر زمان دیگری،
بانکها و اتحادیه‌های اعتباری متوجه شده‌اند که تجربه مشتری دیجیتالی عالی را نمی‌توان بدون یک دفتر پشتیبان دیجیتال ارائه کرد. این شامل افتتاح حساب جدید کارآمدتر، ورود مشتری و مدیریت درخواست وام دیجیتالی است.