روندهای بانکداری برای سال 2022 (2): بانکداری باز

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواستار تجربیات مرتبط، به موقع و شخصی هستند که می تواند در زمان و هزینه آنها صرفه جویی کند. بیماری همه‌گیر نشان داد که کسب و کارها در هر صنعتی تا چه حد می‌توانند به فرصتی برای تحول دیجیتال برای برآوردن نیازهای مصرف‌کننده تبدیل شوند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| بانکداری باز به یکی از محرک‌های اصلی تحول بانکداری دیجیتال تبدیل شده است که بر سرمایه‌گذاری‌های فناوری و زیرساخت‌ها، مدرن‌سازی داده‌ها و استراتژی‌های تمرکززدایی، مشارکت‌های فین‌تک و حتی برنامه‌های مهارت‌سازی مجدد تأثیر می‌گذارد. طبق تحقیقات انجام شده توسط Digital Banking Report، ذینفع اصلی این تلاش ها مصرف کننده خواهد بود.

بانکها و موسسات اعتباری برای آماده شدن برای این تغییر در نحوه انجام امور بانکی، باید مناسب ترین مدل کسب و کار را طراحی کنند که اهداف تجاری آتی آنها را برآورده کند.

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواستار تجربیات مرتبط، به موقع و شخصی هستند که می تواند در زمان و هزینه آنها صرفه جویی کند. بیماری همه‌گیر نشان داد که کسب و کارها در هر صنعتی تا چه حد می‌توانند به فرصتی برای تحول دیجیتال برای برآوردن نیازهای مصرف‌کننده تبدیل شوند.

 

در بانکداری، ارائه دهندگان خدمات مالی سنتی و غیرسنتی می توانند نقش مهمی در ایجاد فرصت های باز بانکی ایفا کنند و خدمات و تجربیات ارزشمندی به مشتریان ارائه نمایند.