روابط عمومی ها مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه های اجرایی باشند

علی گودرزیان گفت: روابط عمومی ها باید گوش شنوای دستگاه و در پی آن، مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه های اجرایی باشند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| علی گودرزیان گفت: روابط عمومی ها باید گوش شنوای دستگاه و در پی آن، مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه های اجرایی باشند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنااز لرستان، گودرزیان در نشست مشترک اعضای کمیته فرهنگی ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه و مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ضمن یادآوری اهمیت روابط عمومی های دستگاه ها و نهادهای دولتی ،اظهار کرد: روابط عمومی ها علاوه بر این که همه بر این باور هستیم چشم بینای دستگاه هستند، بی شک باید گوش شنوای دستگاه و در پی آن، مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه ها هم باشند.


اوافزود: روابط عمومی ها می توانند با تکنیک های هنری به موضوع ترویج نماز و برگزاری هرچه باشکوه تر شدن نماز جمعه ورود پیدا کنند.


گودرزیان تصریح کرد: امیدواریم به اهداف اصیل برگزاری نماز جمعه برسیم و برپایی این فریضه الهی باعث شود از زشتی ها و پلشتی ها دوری بجوییم و در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی خدمتگزارانی صادق، درستکار و دست پاک باشیم.