شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری گفت : روابط عمومی ها نماینده مردم هستند و لذا باید اخلاق مردم مداری را رعایت کنند .
به گزارش شارا به نقل از خبرنگار ایرنا، مهدخت بروجردی علوی در همایش گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان، اهمیت جایگاه روابط عمومی در یک سازمان را تشریح کرد .
وی در بیان اهمیت تهیه گزارش عملکرد با بیان اینکه به هیچ کس بجز خودتان برای گزارش عملکرد اعتماد نکنید، گفت: اهمیت گزارش عملکرد هر سازمان در این است که مردم را به رسمیت بشناسد .
مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری ، نخستین مطلب درباره تهیه گزارش عملکرد را تعیین شاخص های مهم حوزه کاری عنوان کرد و گفت : این شاخص ها را باید با مسولان رده بالای سازمان در میان بگذارید تا مطرح شود .
وی تصریح کرد: روابط عمومی خوب ناشی از سازمان خوب است اگر در مکانی هستید که احساس می کنید نمی توانید کار کنید ماندن شما بی فایده است .
بروجردی یادآور شد: ویژگی های عملکرد خوب این است که روابط عمومی ها در گزارش خود بی طرفانه عمل کرده و اصول نگارشی را رعایت کنند .
وی با اشاره به لزوم شناسایی مناسبت ها و برنامه ریزی ها برای آنها اضافه کرد: شناخت مناسبت ها برای روابط عمومی ها مهم است و می توان با آن ، گزارش عملکرد تهیه کرد .
استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه شماها نماینده مردم هستید و لذا باید اخلاق مردم مداری را رعایت کنید ، بر رعایت اخلاق حرفه ای در روابط عمومی تاکید کرد.
|
نظر بدهید