شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– از کاخ سفید تا هالیوود، از آغاز راهاندازی اینترنت تا تاسیس شرکتهای غولپیکر همواره شیوهای پویا با نام روابط عمومی قدرت آینده شرکتها، سیاستمداران، قهرمانان و تولیدات شرکتها را رقم میزند. دیگر روابط عمومی فقط پشتیبان بازار و مراودات صنفی نیست بلکه تبدیل به روشی نیرومند و موثر شدهاست که باید آن را قدرتی بزرگ در این عرصه به حسابآورد.
اما بهراستی روابط عمومی قدرت چیست؟ روابط عمومی قدرت قالب و چارچوب مبتنی بر تحقیقی است از فنون پیچیده روابط عمومی که بر تفکر و شکلدهی واکنش عمومی تاثیرگذار است. روابط عمومی قدرت زرادخانهای از تدابیر موثر در مهندسی ستیزهجوی ادراک است و شاخه اصلی کارکرد سازمانی و رکن اصلی موفقیت در بازار و سیاست امروز محسوب میشود.
کتاب روابط عمومی قدرت به قلم«لئونارد سفیر»به نقل تاریخچهای از این حوزه جدید در روابط عمومی از بدو ورود آن به وسایل ارتباط جمعی تا رسیدن به نقطه اوج آن در عصر اطلاعات میپردازد و هزاران نمونه عملی از روابط عمومی قدرت را در عرصههای اقتصاد، سیاست، برنامههای تفریحی، اینترنت، دستگاه قضایی برنامههای خبری و غیره ارائه میدهد. این کتاب به ذکرتوصیههایی در مورد کار در رسانهها، جلب علایق عمومی و پیریزی و ارزیابی یک برنامه موفق در روابط عمومی پرداخته و فرصتهای نوینی را فرا روی کسانی قرار میدهد که میدانند این حوزه جدید در روابط عمومی چیست و خواستار ورود به این عرصه هستند.
نوشته: لئونارد سفیر
با پیشگفتاری از: جری دلا فمینا
جلد گالینگور
چاپ دوم، 304 صفحه
ناشر: گروه نشر ان تی سی
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید