شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| شاخص های روابط عمومی در پیشینه تاریخی، فرهنگی و مذهبی ما از دیرباز بویژه از صدر اسلام مبنای خوبی از زمان پیامبر اعظم (ص) داشته است.
به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری بسیج، ستوانیکم پاسدار خلیل خسرویان مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه آزادشهر در گفتگو با بسیج بمناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: در طول تاریخ ظرفیت ها، جایگاه و اثر بخشی روابط عمومی روز بروز رونمائی گردیده است و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همیشه مورد تأکید امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و مقامات ارشد بوده و حرکت رو به توسعه و اهمیت استراتژیک و راهبردی آن در حوزه حیات اجتماعی و حیات سازمانی به عنوان حرفه ای ارزشمند و اثر بخش مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: با توجه به رویکرد علمی و قدمت ۶۵ ساله در ایران با تلاش فعالان این عرصه ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید و فرصتی را فراهم نمود که همه ساله در هفته روابط عمومی بطور ویژه به مؤلفه ها و جایگاه و نقش روابط عمومی در عصر حاضر و مسئولیت خطیر آن در حوزه مدیریتی، ارتباطات، فرهنگی، اجتماعی و تنویر افکار عمومی پرداخته شود.
وی ابراز امیدواری کرد و گفت: با تعامل بیش از پیش و پاسخگوئی به مردم عزیز و با داشتن منشور اخلاقی در روابط عمومی بتوانیم ایفای نقش نماییم و با عنایات خداوند تبارک و تعالی و با تأسی به آرمانهای امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با رهبری حکیمانه و مدبرانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)و با حضور پرشکوه مردم در عرصه های مختلف در سالهای بعد از انقلاب اسلامی، توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان دین مبین اسلام و این مرز و بوم نقش برآب گردیده است.
|
نظر بدهید