روابط عمومی بدون رسانه معنا ندارد

مدیر مسئول روزنامه آسیادر گفتگوی اختصاصی با شارا: – روابط عمومی های موفق آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به موسسه خودشان را به رسانه ها ارایه می دهند. یک اتفاق خوب که در این نمایشگاه افتاد حضور برخی روابط عمومی ها بود که البته تاثیر چندانی در ارتباط با رابطه بین آنها با مطبوعات ندارد ولی می توان گفت بی تاثیر هم نبوده است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) ایرج جمشیدی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگوی اختصاصی با شارا اظهار داشت: «روابط عمومی هایی موفق هستند که روابط حسنه با مطبوعات دارند و در هر نشریه یک پایگاه اطلاع رسانی دارند.»


وی افزود: «روابط عمومی های موفق آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به موسسه خودشان را به رسانه ها ارایه می دهند. یک اتفاق خوب که در این نمایشگاه افتاد حضور برخی روابط عمومی ها بود که البته تاثیر چندانی در ارتباط با رابطه بین آنها با مطبوعات ندارد ولی می توان گفت بی تاثیر هم نبوده است.»


مدیر مسئول روزنامه آسیا تصریح کرد: «تعامل بین روابط عمومی ها و رسانه ها می تواند خیلی راحتر و آسانتر صورت بگیرد. همنطور که در این چند روز اول شارا و مدیر مسئول ایشان آقای باقریان توانستند با تحریریه روزنامه آسیا ارتباط بگیرند.»