روابط عمومی؛ طبل بزرگ زیر پای چپ…

غلامرضا شمس ناتری کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر – آنان که خدمت زبر پرچم یا همان سربازی را گذراندند نیک به یاد دارند برای انجام رژه و هماهنگی گروه رژه رونده با گروه موزیک، می باید با صدای طبل بزرگ پای چپ خود را به زمین فرود آورند تا این هارمونی و هماهنگی جلوه بصری و شنیداری مناسبی پیدا کند.

غرض از یادآوری این مطلب نگاهی گذرا به روابط‌عمومی است، جایی که باید در یک دستگاه اداری و سازمانی این هارمونی چنان باشد که هم صدایی طبل و پا بتواند گوش نواز و مناسب جلوه نماید.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| آنان که خدمت زبر پرچم یا همان سربازی را گذراندند نیک به یاد دارند برای انجام رژه و هماهنگی گروه رژه رونده با گروه موزیک، می باید با صدای طبل بزرگ پای چپ خود را به زمین فرود آورند تا این هارمونی و هماهنگی جلوه بصری و شنیداری مناسبی پیدا کند.


غرض از یادآوری این مطلب نگاهی گذرا به روابط‌عمومی است، جایی که باید در یک دستگاه اداری و سازمانی این هارمونی چنان باشد که هم صدایی طبل و پا بتواند گوش نواز و مناسب جلوه نماید.


چه اینکه اگر به هر دلیل این نظم فرو ریزد نه آن صدا و نه آن تصویر خوشایند کسی نخواهد بود.


شاید نقش روابط عمومی را باید در این ویژگی ملاحظه و مورد امعان نظر قرار داد.


ضرورت هماهنگی و برنامه ریزی در روابط عمومی در واقع کوبیدن همان گام چپ است تا برای مخاطبان درون و برون سازمان تداعی گر سپردن امور سازمانی در بعد اطلاع رسانی و غیره برای روابط عمومی باشد.


این روابط عمومی است که می تواند با کار کارشناسی دقیق و موشکافانه شرایطی را فراهم آورد که چهره یی موجه برای سازمان خود در نزد مخاطبان بسازد.


چه خوب است مدیران با بها دادن به روابط عمومی ها این هارمونی را بوجود آورده و بیش از پیش بر نقش روابط عمومی به خودباوری رسیده و موجبات ارتقا و بقای سازمان خود را در نزد مخاطبان و افکار عمومی فراهم سازند.